Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wystawiłam sprzedającemu negatywny komentarz. "nie polecam. Towar nie wart ceny''. Jest to drugi komentarz jaki wystawiłam do tego zamówienia gdyż wcześniejszy anulowaliśmy ze sprzedawcą. Sprzedawca grozi mi procesem sądowym za naruszenie dobrego imienia firmy czy może tak zrobić za ten komentarz. Wg mnie to chore towar nie był warty ceny i nie jestem zadowolona. Czy można usunąć jeszcze ten komentarz dla świętego spokoju.
@mmiklajewska Komentarz to jest Pani opinia subiektywna do której ma Pani prawo jednak komentarz powinien być rzetelny. Cenę Pani znała przed zakupem więc w żaden sposób Sprzedawca Pani nie oszukał. Nie opisała Pani czy składała jakąś reklamację czy prosiła o rabat. W moim odczuciu jak najbardziej godzi to w Sprzedawcę, który się wywiązał z transakcji. Zgodnie z prawem może Pani zostać pociągnięta do odpowiedzialności przed sądem. Sprzedawca ma wgląd do całej korespondencji z Panią, także do wcześniej złożonego komentarza (w archiwum) więc to on zdecyduje, bądź nie czy dochodzić sprawy w sądzie.
@mmiklajewska napisz tu o usunięcie opinii
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
@mmiklajewska Nie daj się zastraszyć, nie usuwaj komentarza. Masz prawo do oceny sprzedawcy i towaru - negatywne komentarze są po to, aby ostrzegać przed problemami transakcyjnymi. Niektórzy sprzedawcy straszą, wysyłają pisma z nieistniejących kancelarii prawnych, aby tylko wymusić usunięcie negatywnej opinii, ponieważ nie mają innego wyjścia, nie mogą wystawiać kupującym negatywów odwetowych. Jeśli komentarz nie zawiera kłamstw i pomówień, absolutnie nic Ci nie grozi. Masz prawo uważać, że dany towar nie jest wart ceny, za jaką go kupiłaś. Przed zakupem nie mogłaś ocenić towaru. Było tu już wiele podobnych wątków, mało kto daje się zastraszyć takim kombinatorom, a zazwyczaj na straszeniu się kończy.
Szkoda tylko że ocena zostaje wystawiona w miejscu gdzie ocenia się samą transakcje a nie sam towar. Sprzedawca zrobił co trzeba, wysłał zamówienie poprawnie, a mimo to otrzymał negatywną opinie.
Też bym był wkurzony, jest to jak najbardziej bezpodstawna opinia
Za towar odpowiada sprzedawca i jak najbardziej można oceniać przedmioty w komentarzach do transakcji. Mnóstwo jest tego rodzaju ocen i dzięki temu inni są należycie ostrzegani przed zakupem tandety. Towar sam się nie sprzedaje, aby go oceniać w oddzielnych rubrykach, zazwyczaj towar zachwala sprzedawca.
@xyz96 Nie wiem na jakich bazarach kupujesz że taki wniosek "zazwyczaj towar zachwala sprzedawca".
Zazwyczaj nowy towar ma specyfikację przepisaną ze strony producenta. Na allegro coraz mniej można zachwalać bo nawet na miniaturce i zdjęciach nie można dać aranżacji przedmiotu (wyjątek to działy kolekcje, motoryzacja/samochody).
@xyz96 Mam takie pytanie: za co nie odpowiada sprzedawca? Możesz podać choć jeden przykład?
PS Gradobicie, trzęsienie ziemi i koklusz nie zaliczają się do możliwych odpowiedzi.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, ja! ja wiem! 😄 za to czy będzie chłopiec czy dziewczynka 😄
Adekpol kupując przez internet nie masz możliwości bezpośredniego zapoznania się z produktem , a zdjęcia nie zawsze oddają cechy produktu .xyz96 pisząc ,,Masz prawo uważać, że dany towar nie jest wart ceny, za jaką go kupiłaś,, ma rację i mmiklajewska miała prawo do wyrażenia swojej opinii choćby w celu poinformowania innych klientów o zlej jakości produktu .
Nie ma to dla mnie problemu, gdyby ocena była na karcie produktu, nie dla całej transakcji, która pewnie była poprawna, patrząc na to że założyciel tematu nic nie wspominał o problemach z wysyłką
@xyz96 Widzę że szybciej napisane niż pomyślane. Masz prawo do oceny sprzedawcy i towaru.
Zapewne przypominasz sobie jakie kryteria są, przy wystawianiu oceny sprzedającego? Co ma cena towaru- do obsługi klienta, zgodność z opisem, a tym bardziej szalony koszt wysyłki. Jeżeli towar był marny za tą cenę, to jaki problem go zwrócić? Potem można wystawić opinię o produkcie z wymienieniem jego wad. Zapamiętaj raz na zawsze, nie pisz za szybko- daj danym dojść na samą górę, zanim paluchy klikną - PUBLIKUJ
@pulkownik66 Dziękuję za instrukcję, co i jak mam pisać - nie skorzystam. Po to jest część opisowa komentarza, aby można było zamieścić swoje uwagi, które niekoniecznie będą się sprzedawcy podobały. Na szczęście komentarze na Allegro jeszcze są i na szczęście sprzedawcy nie mogą już wystawiać negatywów za negatyw.
@xyz96 Skoro Pani nie odpowiadała cena to mogła zwrócić, reklamować usterki ale nie zrobiła prawdopodobnie niczego w tym kierunku.
Najwyraźniej jesteś odporny na wiedzę bo towar ocenia się osobno na allegro a dzięki temu że można go połączyć z ofertami innych sprzedawców zasięg opinii jest większy.
@__RPM_ Jasne, pani powinna grzecznie się ukłonić, oddać bubel, przeprosić sprzedawcę za kłopot, ucałować w pierścień i sama się wpisać na czarną listę. Żadnych komentarzy 🙂
@xyz96 Oczywiście masz rację, Kupująca powinna być uprzejma i rzeczowa wobec Sprzedawcy, skoro tego samego oczekuje. Powinna oddać bubel i wziąć swoje pieniążki ze zwrotu i iść gdzieś indziej. Albo sprzedać bubel jako używany na allegro lokalnie.
@__RPM_ Oczywiście, żadnego komentarza, chyba że pozytywny i 5/5 gwiazdek 🙂
Niech inni się nacinają.
Sprzedawca publikuje produkty, przeważnie które on sam nie produkuje, najczęściej ludzie szukają tutaj tanich rzeczy, im taniej tym lepiej.
Potem mają problem, że tania rzecz jest kiepskiej jakości. Gdzie jest zapominane myślenie, że to sam klient wybrał taką tanią rzecz.
Kupie auto za 3000, i mam narzekać że nie jest jakości jak Ferrari za kilkadziesiąt tysięcy.
Doskonale rozumiem jakim podejściem się kierujesz, spoko to Twoje podejście, ale jak widzisz na przestrzeni wielu wątków odnośnie negatywnych ocen, które jedynie są negatywne ze względu na kiepską jakość to tylko sprzedawcy mają z tym problem, bo widzisz to jest nasza praca, którą w większości ludzi wykonuje rzetelnie, to znaczy wystawia ładne, przejrzyste opisy, zdjęcia, wystawia towar z marżą tyle co kot napłakał, a potem przychodzi taki klient, który myśli że wydając smartowe 40 zł, za powiedzmy towar, który dobrej jakości kosztuje na rynku kilka stówek, daje negatywa bo towar nie był jednak jakościowo podobny do towaru z wysokiej półki.
Potem my jako sprzedawcy, przez bite 30 dni mamy zaniżone punkty jakości, które wpływają na to ile z danego miesiąca zarobimy na życie.
Ludzie myślą, że sprzedając towar przez internet, zarabiasz niewyobrażalną ilość siana, stan faktyczny to jest niska marża żeby się przebić przez innych i sprzedać cokolwiek.
Reasumując, dlatego sprzedawcy nie lubią negatywnego oceniania produktu, w miejscu gdzie powinno się oceniać przebieg transakcji. Jest od tego oddzielne miejsce, tym bardziej że taka ocena produktu, zawsze tam zostanie, a z dodanym kodem EAN będzie również widoczna u innych sprzedawców, a ocena samego sprzedawcy będzie widoczna tylko u niego na koncie, gdzie zaginie pod lawiną innych komentarzy, więc jaki ma to sens, skoro i tak nikt nie będzie czytał wszystkich ocen, aby się przekonać czy akurat ten towar jest kiepski, skoro taka ocena może być umieszczona na karcie produktu.
Ocenianie kupujących byłoby złe, jednakże byłoby miło gdyby Allegro werfyfikowało negatywne oceny, i czego dotyczą, poprawne wysłane zamówienie to nie jest powód do oceny negatywnej, kiepskiej jakości produkt powinno się oceniać na karcie produktu.
Adekpol rozumiem , ale w przypadku produktów powszechnie znanych .Dużo jednak jest rzeczy które kupuje się sporadycznie ,a nawet jeden raz . Nie zna się ceny i oczekiwania są różne . Sprzedający często świadomie zdjęciami i opisem ukrywa stan produktu i jego jakość . Po to są gwiazdki za ,,zgodność z opisem ,,
Świetnie, to teraz napisz, że temu sprzedawcy należą się same pozytywy, ponieważ nie oceniamy produktu w tym miejscu; https://allegro.pl/uzytkownik/BATCOMPANY/oceny?recommend=false