anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

mmiklajewska
#7 Wielbiciel#

Witam. Wystawiłam sprzedającemu negatywny komentarz. "nie polecam. Towar nie wart ceny''. Jest to drugi komentarz jaki wystawiłam do tego zamówienia gdyż wcześniejszy anulowaliśmy ze sprzedawcą. Sprzedawca grozi mi procesem sądowym za naruszenie dobrego imienia firmy czy może tak zrobić za ten komentarz. Wg mnie to chore towar nie był warty ceny i nie jestem zadowolona. Czy można usunąć jeszcze ten komentarz dla świętego spokoju. 

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

terazauto
#13 Ambasador#

Hej. A to nie jest tak, że ocena produktu jest meeeega subiektywna ? Ocena produktu nie powinna być w ogóle możliwa. Wiele razy oceniałem coś jako bubel, a moi znajomi mega chwalili.... i odwrotnie. Powinno oceniać się pracę Sprzedającego, szybkość realizacji zamówienia, czyli de facto obsługę Klienta, bo ocenianie zarówno kosztów wysyłki (zaakceptowanych poprzez dokonanie transakcji) oraz jakości produktu są mylne i jak napisałem powyżej - subiektywne. Tyle.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

terazauto , ale mamy również gwiazdki na ,,zgodnośćz opisem ,,Jest to paramert na który ma wpływ wyłącznie sprzedający .

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@mdrogeria - jasne, ale co to ma do rzeczy ? Ja nie piszę "co mamy" tylko co powinno być oceniane...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

terazauto zgodność z opisem jak najbardziej powinna być oceniana .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@terazauto Fakt, tylko ocena produktu będzie skuteczna, jeżeli naprawi produktyzację, bo oceny są porozrzucane ze względu na duplikaty produktu w ich bazie.

Myślałem o tym, że allegro mogłoby wprowadzić ocenę za sposób pakowania - bo to również może mieć wpływ na działanie towaru, może w transporcie coś w środku "przeskoczyć" i przedmiot podziała tydzień 😉 - ale potem zacząłby się jeszcze większy bajzel, bo kupujący nie dostał paczki owiniętej bąbelkami + styropian + przekładki + karton + drugi karton na zaś 😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

DarkStoorM od tego są gwiazdki za obsługę 

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@DarkStoorM - dobre ! powinna być taka ocena. fpónkt.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@terazauto Może powinna, ale tego wpunkta lepiej dajmy @mdrogeria 😄 bo faktycznie, obsługa kupującego to również i przygotowanie do wysyłki, jakby tak nie patrzeć - tak sobie teraz myślę 😄

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@DarkStoorM - dałem. Good idea.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mmiklajewska Nic nie usuwaj (chyba że chcesz.Jeżeli nie obraża komentarz sprzedającego to nic ci nie zrobi.Możesz nawet jego zgłosić jak cię nęka.

oznacz moderatorów

snikaorg
#9 Pomysłodawca#

To wszystko zależy od podejścia. Jeżeli sprzedawca wywiązał się z umowy i nie było żadnych przeszkód przy zakupie to taki komentarz faktycznie może być krzywdzący. Nie jego wina przecież, że towar który kupiłaś wg ciebie nie jest wart tej ceny i to może opisz w "ocenie produktu" bo właśnie po to jest ta rubryka dla takich opinii. 

Sprzedawcę boli że:
- towar jest zgodny z opisem
- wysyłka smart
- był dobry kontakt
i dostał negatywa zaniżając te gwiazdki. Kupując telefon LG nie mogę winić sprzedającego, że towar nie jest wart swojej ceny. Ocena transakcji i ocena produktu i Allegro dobrze to rozgraniczyło 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@snikaorg, a jeżeli w opisie przedmiotu sprzedawca napisze, że produkt jest wysokiej jakości, a w rzeczywistości będzie to chiński bubel. Kogo/co wtedy ocenisz, produkt, że jest bublem, czy sprzedawcę, że wcisnął ci tego bubla opisując go jako cud nadzwyczajny? 😏

 

oznacz moderatorów

snikaorg
#9 Pomysłodawca#

Napisał wysoka jakość i jak każdy inny producent swojego przedmiotu również napiszę, że jest to wysoka jakość. Jeden kupi mercedesa i powie, że nie jest wart tej ceny bo w to miejsce ma dwie Dacie i też będzie zadowolony 🙂 jest to subiektywne odczucie.  Kiedyś kupiłem mega chiński uchwyt na rower do telefonu za 5 zł, capił plastikiem niemiłosiernie ale mam go do dzisiaj. Kupiłem drugi elastyczny markowy i padł po miesiącu. Nie dogodzisz 🙂 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@snikaorg Bo jeszcze się taki nie urodził- żeby wszystkim dogodził😁🤣

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pulkownik66, haha! to jest rozwiązanie, prosto i na temat 😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@konto zamknięte Kto by pomyślał że to siądzie- Szok.Byłem tak zdziwiony jak przy banie, tylko tu pozytywnie.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433 nie przechodzi na Ciemną Stronę Mocy, bo tam uważają, że nie ma na nich sposobu

Spoiler
a jednak zostali pokonani swoją własną bronią 😄

 

oznacz moderatorów

gzrabkowski
#2 Obserwator#

Nie rozumie skoro wystawiłaś negatywny komentarz i dogadałaś się ze sprzedawcą co do jego anulowania to po kiego grzyba wystawiasz ponownie negatywa za tą samą transakcje, to nie uczciwe z twojej strony nie uważasz? Nie można być ,,trochę w ciąży" albo się dogadujesz albo nie bo sprzedawca to też człowiek i szanuj go tak jak byś chciała żeby ciebie szanowano!

oznacz moderatorów

new-point
#8 Zapaleniec#

W tym narodzie nieźle można zarobić na negatywnych komentarzach i o piniach w Internecie. Zajmuje się się sprzedażą masową- Allegro ,więcej czasu poświęcałem na usuwanie negatywów Wziąłem firmę doradczo prawną która ,analizuje czy dany komentarz wpływa na wizerunek mojej firmy czy mnie obraża, Fakt drakońska kasa miesięcznie 15-20tys zł już 2 lata .Ale dzięki im jestem już około 170tys zł do przodu, Nie bać się sądzić ! i tak koszt w zastępstwie procesowym są pokrywane przez przegranego. Bardzo rzeczowo poruszony temat

oznacz moderatorów