anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

mmiklajewska
#7 Wielbiciel#

Witam. Wystawiłam sprzedającemu negatywny komentarz. "nie polecam. Towar nie wart ceny''. Jest to drugi komentarz jaki wystawiłam do tego zamówienia gdyż wcześniejszy anulowaliśmy ze sprzedawcą. Sprzedawca grozi mi procesem sądowym za naruszenie dobrego imienia firmy czy może tak zrobić za ten komentarz. Wg mnie to chore towar nie był warty ceny i nie jestem zadowolona. Czy można usunąć jeszcze ten komentarz dla świętego spokoju. 

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@xyz96 Patrzę sobie na jego oceny i dla mnie sprawa jest oczywista: reklamuję przedmiot i czekam na nowy. Większość jego negatywów, to "przedmiot nie działa", "zły wymiar", "zły kolor", "źle zapakowane", więc raczej to obsługa u nich kuleje bardziej niż jakość towaru.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Ależ oczywiście 🙂 Reklamujemy, czekamy na nowy, potem znowu reklamujemy, zwracamy itp, itd. Żadnych negatywnych komentarzy 🙂 Nic nie piszemy, że nie działa, że się rozpada po jednym dniu, że działa tylko 15 minut, że to tandeta itp, itd.... 🙂

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@xyz96 oczywiście negatyw mógłby polecieć, ale póki sprzedający załatwia sprawę, jest ok, dostanę nowy, nie podziała, biorę kasę z powrotem, dokładam, kupuję droższy sprzęt i tańszemu wystawiam odpowiednią opinię, żeby u każdego sprzedającego to było widoczne (przynajmniej u większości). Sprzedający się postarał, może być pozytyw, może nie, zależy jak opisał przedmiot. Wtedy 1 gwiazdka za zgodność z opisem. Chyba, że zwlekał z reklamacją i zwrotem, wtedy negatyw jak najbardziej 🙂

A i żeby nie było, nie bronię nikogo, po prostu trzeba liczyć się z jakością produktu w stosunku do ceny. U tego gościa co zlinkowałeś są wentylatory po 11,90zł. Ja nie oczekiwałbym turbiny za 5 tysięcy z czegoś takiego no i raczej takiego bym nie kupił. Akurat potrzebowałem takiego wentylatorka, ale dołożyłem dwie dyszki więcej i taki wentylatorek chodzi po 12 godzin dziennie, bez usterek.

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

W przypadku tego sprzedawcy Batcom**

Jak widać w większości, chodzi o jakość towaru, jednakże w dużej części jest to towar baaaaardzo tani. Co za tym idzie, z kiepskich materiałów, więc logicznie myśląca osoba, dostanie w głowie myśl "najwyżej szajs".

Nie spodziewałbym się po sprzęcie elektronicznym za kilka złotych ( wiadomo, zależy jaki) że będzie super jakości.

Równie dobrze mógłbym kupić 20-letnią grafikę do komputera, i wystawić negatywną opinie bo Wiedźmin nie działa, a przecież grafika to grafika, nie wygląda mi to na subiektywną opinie, a bardziej daje do myślenia z jakiego rodzaju człowiekiem mamy do czynienia z drugiej strony komputera.

To że takie oferty są bardzo szeroko popularyzowane na wielu platformach to wina kupujących, szukają tanich zamienników a potem narzekają że nie jest to jakość oryginalnego produktu.

Bodajże w maju kupiłem gitarę akustyczną, moja pierwsza, zestaw gitara+struny+kostki+stojak+stroik za cenę bodajże ok. 300 zł

Poleciałem na tanią cenę, i to że mam wszystko w jednym miejscu, po jednym dniu zgłosiłem zwrot, bo jakość była dosłownie kiepska, ale nie miałem w głowie "wystawić negatywną opinie bo sprzedają szajs". Po prostu ja sam popełniłem błąd przy wyborze i sugerując się tanią ceną, dostałem kiepską jakość i tyle, sprzedawca wywiązał się doskonale z umowy, otrzymałem to co miałem i sprawa załatwiona, każdy sprzedawca chce zarobić, różnego rodzaju produkty więc rozumiem to i nie mam z tym problemu.

Dodam że po zwrocie kupiłem drugą gitarę, w sklepie muzycznym, po otrzymaniu polecenia modelu od znajomego muzyka, i jest świetna, tyle że sama gitara blisko 600 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący nie będą na siłę szukać usprawiedliwień, będą wystawiać odpowiednie komentarze także za złą jakość oferowanych produktów, chyba że Allegro kiedyś tego zakaże, w co wątpię. Tani wiatraczek ma działać 2 lata, nie może się rozpadać po 1 dniu, nie ma taryfy ulgowej.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Odróżniasz ty w ogóle "zgodność z opisem" od "oceny produktu"? Do tej drugiej służy kompletnie inna zakładka, wg ciebie służąca do... no do czego, skoro produkt oceniasz w komentarzu?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Adekpol Wiesz w czym problem? Kupujący nie zdają sobie sprawy z tego czym są zakupy w internecie. Rozumiem, wchodzę na Allegro, klikam sobie jakiś przedmiot, kupuję i nic mnie nie obchodzi. Niestety realia są takie, że aby kupić coś w internecie - najczęściej pierwszy raz dany produkt - trzeba sobie poczytać opinie, oceny, porównać ceny, a nie, wyszukać coś, wybrać pierwszy przedmiot podpowiedziany przez "trafność" allegro i kupić bez czytania żadnych informacji czy opisów. Ale kto tam ma dziś czas na takie p-ierdoły. Oczywiście jako sprzedający i kupujący, mój punkt widzenia jest nieco inny i wiem gdzie umieszcza się oceny. Ja za przysłowiowy bubel sprzedającemu nie wystawiłbym komentarza, tylko umieścił opinię w produkcie, bo jest ona widoczna u wszystkich sprzedających. Co z tego, że walnę negatywa sprzedającemu za to, że sprzedaje chińskie szmelce. Jeden sprzedawca ucierpi, za to inni będą ten przedmiot sprzedawać.

Wiem, sprzedawca odpowiada za sprzedawany towar, bla bla bla, ale nie robi tego po to, żeby zarobić, bo wszyscy wiemy, że większość na tym nie zarabia. Sprzedają po znikomej marży i większość robi to po to, żeby sprzedać coś taniego i wywindować ilość transakcji. Nie robią to dlatego, żeby sprzedać sprzedawać "śmieci" w nadziei, że będzie dobrze. Przecież to jest logiczne, że sprowadzając oczywisty bubel BĘDĄ ZWROTY i negatywy, raczej sprzedający specjalnie nie chcą narażać swojej opinii na platformie, nie wszyscy wiedzą jaka jest jakość produktu. Przecież nie dostają towaru z etykietką: ten produkt jest bublem, sprzedawaj szybko i dużo, bo jest tani i się rozchodzi, oceny szybko odrobisz. Ja na przykład nie chciałbym ryzykować sprzedając tani towar bo wiem, że kupujący oczekują jakości za Bóg wie ile tysięcy od przedmiotu za parę złotych. Nie działa to na takiej zasadzie, że "masz tu jakiegoś taniego bubelka, a jak długo Ci będzie działać, to Ty się tym już martw".

Wyjątkiem są tylko ci, co sprowadzają towar z ali3xpress i sprzedają z masakryczną przebitką - okulary KINGSEVEN po $11, sprzedawane na Allegro po 150zł. Ale przedmiot akurat jest okej, nie o tym mowa.

Gdyby tylko Allegro SOLIDNIE wprowadziło produktyzację, oceny produktów miałyby naprawdę duży zasięg. Ale jak na razie to jeden wielki bajzel. Duplikaty produktów, błędne dane, niedopracowany system. To ma potencjał, lecz na tę chwilę ocena produktu faktycznie może być mało skuteczna - wciąż lepsza niż ocena przedmiotu u sprzedawcy. Na zdrowy chłopski rozum, dlatego allegro wprowadziło oceny produktów

Ech, cóż, tak już allegro nauczyło kupujących. A co jest najczęstszą przyczyną takich ocen? Kupującym nie chce się czytać ani opisów, ani instrukcji, potem użyją przedmiot niezgodnie z instrukcją l od razu negatyw sprzedającemu 🙂 🙂 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Adekpol Za kilkadziesiąt tysięcy, to możesz sobie co najwyżej znaczek do tego ferrari kupić😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@__RPM_   Raczej nie da się wytłumaczyć xyz-etowi, czegokolwiek. To jakbyś chciał uklepać plastelinę, na podkowę dla konia.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Nie, atakujący sprzedawcy do niczego mnie nie zmuszą, nie zniechęcą, a usiłują to robić już w sumie parę lat, jeśli wziąć pod uwagę dawne Cafe Allegro.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 "Nie, atakujący sprzedawcy do niczego mnie nie zmuszą, nie zniechęcą, a usiłują to robić już w sumie parę lat, jeśli wziąć pod uwagę dawne Cafe Allegro." - tak to już jest z fanatykami. Nic ich nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Knowhere A prowokatora nic nie przekona do zaprzestania chamskich prowokacji.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pulkownik66, raz przejdziesz na Ciemną Stronę Mocy, to nie wrócisz, co byś nie robił i tak on będzie po tej Ciemnej Stronie Mocy. Pracownik idealny, zawsze ci wmówi, że to twoja wina a nie firmy. Tu jedynie tylko ban by podziałał, ale tutaj się takie (jednostronne) podejście promuje (przez staff) zamiast szykanować 🙂 i pamiętaj, że co byś nie powiedział, xyz ma zawsze rację, bo ma teksty przepisów jako tapety na ścianach 😛

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@konto zamknięte 😂🤣😂🤣

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Neee, jestes jak kurczak znoszący sztabki złota dla nich 😛 ale jednocześnie podgryzający ich za nie-do-końca-prawne działania (naliczanie/brak zwrotu prowizji za niesprzedany towar). Ja sprzedającym (firmą) jako tako nie jestem, ale chciałbym nieraz, byś przyznał komuś rację w momencie 50/50, dla wspólnego spokoju 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

A ja już po raz setny chyba podziękuję za rady, za pouczania, za instrukcje, co i jak mam pisać. I guzik mnie obchodzi, co kto by chciał w tym temacie.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Czyli w skrócie niech se gadają co chcą, ja wiem swoje - są różne podejścia ludzi do życia, troszkę to januszowe, ale jeśli ci to pasuje, spoko 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dobrze, że nie pajacowe.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Kim ty w ogóle kurwa jesteś ? Pajacu ! ... – komiks internetowy

oznacz moderatorów

eleoo_pl
#9 Pomysłodawca#

Różni są klienci i różne mają wymagania. Jednym towar odpowiada a inni twierdzą, że to szmelc nie wart ceny. Ocena sprzedawców to nie miejsce na żale bo się kupiło coś co komuś nie odpowiada. Jeżeli klient nie jest zadowolony z zakupu to niech towar zwróci, ma do tego prawo i warto z tego prawa skorzystać. Jeżeli to jedyny powód dlaczego klientka wystawiła negatywa to zdecydowanie powinien być on usunięty.

oznacz moderatorów