Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Allegro,
otworzyłem dyskusje bo byly problemy z reklamacją towaru. Ledwo co odebrałem towar z reklamacji a juz dyskusja zostala zamknieta. W zasadzie nie mialem czasu zeby sprawdzic zakupione/reklamowane badziewie.
Od wczoraj probuje wyslac do Was informacje przez formularz kontaktowy ale jest jakis problem. Po 10 probach troche sie zmeczylem. Dzisiaj jest znowu identyczna sytuacja.
Jak moge skutecznie Was powiadomic o dalszych problemach? Oczywiście mam na mysli wadliwie dzialajacy towar ktory wrocil z reklamacji.
@Client:109808341 podaj mi proszę numer tej dyskusji i prześlij zrzut całego ekranu okna przeglądarki wraz z tym komunikatem oraz widoczną datą i godziną.
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/640f5f51-8597-4282-8a35-b7beeda54bcc
Całego okna nie mam. Mam wycinek. Przeglądarka: najnowszy Firefox.
Wczoraj probowalem z 10x, dzisiaj raz. Dzisiaj zrobilem zrzut.
@Client:109808341 W kwestii dyskusji już działam i jak tylko dostanę informacje zwrotne, wrócę do Ciebie w tym temacie. Natomiast jeśli chodzi o problemy z formularzem kontaktowym to niestety podsumowanie błędu, które przesłałeś, nie wystarczy nam do zbadania tego błędu. Potrzebujemy pełen zrzut Twojego ekranu.
@Hola_Ola to może ja bym w końcu otrzymał odpowiedź na zgłoszenie dotyczące aplikacji, czy to zostało zamknięte
@Agent555 poproszę numer zgłoszenia.
@Hola_Ola 34209391
@Agent555 nastepnym razem jak dasz rade to załóż swój (nowy) temat. Dopisywanie sie w nieswoim wątku powoduje pozniej chaos.
@Agent555 dziękuję. Skoro na końcu ostatniej wiadomości napisałeś "Proszę zamknąć to zgloszenie" to zostało zamknięte.
@_HolaOla_ 12:10 / 28.06.2023
Adres e-mail taki jaki przypisany jest do konta Allegro - wyciąłem z zrzutu.
Proszę o ponowne otwarcie dyskusji lub coś w tym stylu.
Dzięki!
@Client:109808341 Dziękuję, ten zrzut jest lepszy, ale jeszcze nieidealny, bo nie widać tutaj informacji z przeglądarki, więc poproszę jeszcze raz o zdjęcie wraz z widoczną datą i godziną w rogu. W sprawie dyskusji jeszcze czekam na odpowiedź, ale działam, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@Client:109808341 wznowiliśmy już Twoją dyskusję ze sprzedającym, więc możesz przedstawić swoje stanowisko w sprawie reklamowanego zakupu.
@_HolaOla_ dzięki za pomoc! Dyskusja została otwarta. Swoją drogą masakra z tymi reklamacjami 😞
Zrzut w załączeniu.
@Client:109808341 Dzięki, ten jest już idealny, ale podeślij proszę wersję z uzupełnionym adresem mailowym (obrazek nie będzie widoczny dla nikogo poza mną, więc możesz być spokojny o to).
@_HolaOla_ niestety aby był widoczny mail zmuszony bylem kolejny raz wypelnic formularz. Tym razem od 2-3 minut kręci się kółko - zaznaczyłem strzałką. Jest 13:19 i kółko dalej sie obraca. W zasadzie moge dac tylko "anuluj" albo zamknąć okno.
Mam nadzieje, ze to coś pomoże!
Pozdrowienia! 🙂
@Client:109808341 teraz jest idealnie, dziękuję. Spróbuj w międzyczasie usunąć pliki cookies i pamięć podręczną, ale błąd jest prawdopodobnie spowodowany adresem, który wpisujesz. W naszym systemie nie ma konta zarejestrowanego na taki adres mailowy.
@_HolaOla_ hmmmm.... 😉
Formularz kontaktowy wypełniam z poziomu wlasciwego/głównego konta wiec raczej "zasysa" się automatycznie.
I nie strasz mnie proszę na przyszłość bo już się zastanawiam o co chodzi 😉
@Client:109808341 masz rację, to zły trop, przepraszam. Sprawdziłam ponownie Twoje konto i wszystko jest w porządku, więc kwestię tego formularza jeszcze raz dokładnie sprawdzi nasza ekipa techniczna.