Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, pare dni temu robiłam aktualizację aplikacji na telefonie. Od tamtej pory nie dziala mi koszyk. Wyskakuje komunikat sprobuj pozniej. Na komputerze dziala. Zainstalowalam raz jeszcze aplikacje nic to nie dalo. Sprawdzalam na innym telefonie i tak samo , nie dziala. U meza wszystko gra . Wiec cos u mnie jest nie tak ale juz nie wiem co. Prosze o pomoc 🙏
@Client:44719494Spróbuj odinstalować aplikację, wyczyścić pliki cookie oraz dane aplikacji i ponownie zainstalować Allegro. Jeśli problem dalej będzie występować, prześlij nam nagranie lub zrzuty ekranu przez formularz kontaktowy. https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@Client:44691136 chyba jakiś błąd w aplikacji bo już ktoś tu zgłaszał podobny problem
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:44719494 weryfikuję sprawę z działem technicznym. Podaj jeszcze proszę z jakiej wersji aplikacji korzystasz i na jakim systemie operacyjnym.
Ios 18.1.1
allegro wersja 7.97.0
@Client:44719494 otrzymałam informację, że wszystko powinno już działać 🙂 Jeśli nie, zainstaluj najnowszą wersję aplikacji.