Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę że to nie jest nowy temat, ale ja też nie widzę żadnego kuponu w rozdziale „kupony „. I mam przykro bo uwierzyłam w to i pobrałam apke. Bardzo proszę o pomoc
@Client:88507272 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Po prostu pisze że nie mam aktywnych kuponów
@Client:88507272 Kupon jest już na Twoim koncie, znajdziesz go w zakładce Kupony i karty podarunkowe oraz podstawi się automatycznie podczas składania zamówienia w sekcji "Twoje zniżki".
Jeżeli ja zrezygnuję z zamówienia które jeszcze nie zostało nadane, pieniądze za dostawę też wrócą?. no, nie byłam pewna że w końcu otrzymam ten kupon zrobiła zakup produktu. Teraz chciałabym go użyć, możliwo ponownie zamówić towar
@Client:88507272 widzę, że sprzedający przygotował już zamówienie i oczekuje aktualnie na nadanie. W takim przypadku najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym w sprawie chęci odstąpienia od zakupu, czy będzie miał możliwość wstrzymania wysyłki. Jeśli sprzedający nada paczkę, to wtedy należy odesłać towar do sprzedawcy, a następnie on powinien zwrócić koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie. Więcej na temat kosztów zwrotu zamówienia, przeczytasz w tym artykule.