anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ma kuponu za instalacje aplikacji

Client:88507272
#1 Nowicjusz#

Widzę że to nie jest nowy temat, ale ja też nie widzę żadnego kuponu w rozdziale „kupony „. I mam przykro bo uwierzyłam w to i pobrałam apke. Bardzo proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88507272 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:88507272
#1 Nowicjusz#

Po prostu pisze że nie mam aktywnych kuponów 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88507272 Kupon jest już na Twoim koncie, znajdziesz go w zakładce Kupony i karty podarunkowe oraz podstawi się automatycznie podczas składania zamówienia w sekcji "Twoje zniżki". 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:88507272
#1 Nowicjusz#

Jeżeli ja zrezygnuję z zamówienia które jeszcze nie zostało nadane, pieniądze za dostawę też  wrócą?. no, nie byłam pewna że w końcu otrzymam ten kupon zrobiła zakup produktu. Teraz chciałabym go użyć, możliwo ponownie zamówić towar

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88507272 widzę, że sprzedający przygotował już zamówienie i oczekuje aktualnie na nadanie. W takim przypadku najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym w sprawie chęci odstąpienia od zakupu, czy będzie miał możliwość wstrzymania wysyłki. Jeśli sprzedający nada paczkę, to wtedy należy odesłać towar do sprzedawcy, a następnie on powinien zwrócić koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie. Więcej na temat kosztów zwrotu zamówienia, przeczytasz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów