Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie można zamówić rozmowy telefonicznej dlaczego co się dzieje, dlaczego miesiące są w języku angielskim mam ustawiony język polski, aplikacje są zaktualizowane
@Agent555 Czy problem pojawia się tylko w aplikacji czy również w przeglądarce?
@nat_not tylko w aplikacji , w przeglądarce jest wszystko ok, ale wolę korzystać z aplikacji, dodam że dzisiaj również z aplikacji nie mogłem wypłacić pieniądxy za sprzedaż przedmiotu. Po kontakcie telefonicznym z doradca udało nam się wypłacić pieniądze trzeba było to zrobić z przeglądarki, niestety z aplikacją jest coś nie tak , dzisiaj aplikacje były zainstalowane
@Agent555 Spróbuj ponownie odinstalować i zainstalować aplikację. Napisz też proszę czy masz możliwość sprawdzenia działania aplikacji na innym urządzeniu.