anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę ocenić produktu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
sansej78
#3 Debiutant#
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sansej78 Nie mamy informacji o dostarczeniu tej przesyłki. Czy mogłeś ją śledzić w zakładce z zakupem? Jeśli tak, jaki status widzisz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
sansej78
#3 Debiutant#

Nie. Nie mogłem jej śledzić. Dostałem ją dwa dni po zamnówieniu.

oznacz moderatorów
sansej78
#3 Debiutant#
 
 

sansej78_2-1682855843735.png

Jak widać szybkę otrzymałem.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sansej78 Właśnie to jest przyczyną problemu - brak informacji o dostarczeniu przesyłki. Sprzedający musiał ją nadać poza naszym systemem. W tej sytuacji nie ocenisz produktu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
sansej78
#3 Debiutant#

Szkoda. Rozumiem, że odbior odobisty to pewnie też brak oceny bo nie będzie numeru przesyłki w systemie.

Chciałem pozytywnie ocenić produkt= wiecej chętnych do kupienia= wiecej z prowizji dla Allegro. Ale widać Wam nie zależy to dlaczego ma mnie zależeć.

Pozdrawiam. Miłego weekendu.

 

oznacz moderatorów