Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sansej78 Nie mamy informacji o dostarczeniu tej przesyłki. Czy mogłeś ją śledzić w zakładce z zakupem? Jeśli tak, jaki status widzisz?
Nie. Nie mogłem jej śledzić. Dostałem ją dwa dni po zamnówieniu.
Jak widać szybkę otrzymałem.
@sansej78 Właśnie to jest przyczyną problemu - brak informacji o dostarczeniu przesyłki. Sprzedający musiał ją nadać poza naszym systemem. W tej sytuacji nie ocenisz produktu.
Szkoda. Rozumiem, że odbior odobisty to pewnie też brak oceny bo nie będzie numeru przesyłki w systemie.
Chciałem pozytywnie ocenić produkt= wiecej chętnych do kupienia= wiecej z prowizji dla Allegro. Ale widać Wam nie zależy to dlaczego ma mnie zależeć.
Pozdrawiam. Miłego weekendu.