Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, dokonałam zakupu na Allegro i okazało sie, że konto sprzedawcy jest zawieszone i nie otrzymam zamówienia. Próbowałam wystąpić o zwrot pieniędzy, ale nie mogę otworzyć dyskusji ze sprzedawca ponieważ jego konto jest zawieszone. Nie mogę tez wystąpić o rekompensatę ponieważ moje konto nie spełnia wszystkich warunków - nie mam pojęcia o jakie warunki chodzi.. uprzejmie proszę o pomoc.
@ajankowska1911 Podaj proszę numer zamówienia.
db5b1cb0-95fd-11ee-b394-7b74bc65383b
@ajankowska1911 Zgodnie z informacją, którą otrzymałaś już w mailu, Twoje konto jest zablokowane, bo nie uregulowałaś rachunku. Kiedy zaksięgujemy środki i blokada zostanie zdjęta, powinnaś mieć możliwość skorzystania z Allegro Protect. W przypadku wątpliwości, odpisz na otrzymywane w tej sprawie wiadomości mailowe.
@ajankowska1911 wow brawo dla allegro, masz swoje prawa, a allegro je blokuje, napisz jak się zakończyło i ile to trwało, pozdro.
@ajankowska1911 Może coś z poniższych?
Regulamin Allegro Proect
Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, gdy:
Umowa została zawarta i zrealizowana na zasadach innych niż określono w Regulaminie Allegro.
Konto Kupującego zostało zawieszone na podstawie artykułu 8.4, podpunkt d) lub nie uregulował wszystkich należności wobec Spółki.
Kupujący działał z intencją nabycia Towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.
Kupujący nie podał poprawnych danych kontaktowych.
Kupujący otrzymał inne środki rekompensujące stratę związaną z nabyciem Towaru, który był przedmiotem zgłoszenia.
Oferta lub działanie Kupującego nie były zgodne z Regulaminem Allegro, w szczególności Towar nie był dopuszczony do obrotu na Allegro z uwagi na wykaz towarów zakazanych i dopuszczonych warunkowo, wskazanych w Regulaminie Allegro.
Towar został przekazany osobiście bądź za pośrednictwem osoby niebędącej operatorem pocztowym i dokonano zapłaty za Towar w miejscu jego odbioru.
Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika, chyba że wysyłka tego Towaru nastąpiła w ramach Usługi Allegro Smart! na zasadach wskazanych w Załączniku nr 12 do Regulaminu.
W jaki sposób mam to zrobić? Gdzie mogę znaleźć informacje w ogóle o kwocie tego zadłużenia? Nie mam pojęcia gdzie tego szukać- proszę o pomoc.
Bardzo dziękuję, sprawa załatwiona. Niemniej jednak pozostaje niesmak ponieważ żadne zadłużenie nie pojawiało mi się na profilu i nie miałam pojęcia, że takowe istnieje…
najważniejsze, że udało się pozostanie rozwiązać sprawę- pozostaje czekać na pieniądze.
dzieki za pomoc