Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj bezskutecznie próbuję opłacić zakup, ale cały czas dzieje się to samo - przechodzę przez procedurę zapłaty by na końcu dostać komunikat "Zakup nieopłacony. Sprzedający nie może wysłać do ciebie przesyłki."
Próbowałem kartą i przelewem, gdzieś przeczytałem nawet, że to może być kwestia użycia innej przeglądarki albo wyczyszczenia pamięci podręcznej - zrobiłem obie rzeczy i nadal nic.
Czy to może być kwestia wysokiej kwoty? (1600 zł) Limity w banku mam ustawione poprawnie, powinny na to pozwolić.
Pomocy, co robić?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Już nieważne, udało się za którymś z rzędu podejściem i wykorzystaniem innej metody płatności 😅