Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A jaki podał powód? napisz tu, powód podaj byle jaki a w wiadomości opisz problem, otworzysz dyskusję: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Utworzono dyskusje w moim imieniu. Allegro ponagliło sprzedającego i w efekcie po 17 dniach od anulowania zamówienia otrzymałam zwrot środków na konto.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
@aneta_krawczyk Wybierz inny powód przy otwieraniu dyskusji.
@aneta_krawczyk Może sprzedający się pomylił, i źle zaznaczył, co ma zostać zwrócone? Tak czy inaczej, powinny pomóc nasze panie moderatorki, dobrze, że podałeś numer zamówienia: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@aneta_krawczyk a pytałaś się sprzedawcy czemu tak
Tak. Sprzedawca stwierdził że ma na to 2 tygodnie. Czy to prawda?
@aneta_krawczyk Sprzedający jest zobowiązany zwrócić środki niezwłocznie ale nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
@aneta_krawczyk tak , to prawda , anulowanie transakcji jest tożsame z odstąpieniem od umowy , Ustawodawca na zwrot środków konsumentowi dopuszcza max, 14 dniowy czas .
@komis-bell @SpeedyGonzalezz he... he ... dobry sposób na złapanie punkcików za szybki zwrot🤣 ...
Ok dziękuję za informację. W takim razie czekam dalej bo zostały 2 dni. Bardzo dziękuję za informację.
Nie, sprzedający po anulowaniu zakupu wg allegro ma 2dni, a wg prawa niezwłocznie a max 14 dni, @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@aneta_krawczyk sprawdziłam Twoją transakcję i poza zwrotem za przesyłkę, która jest już zrealizowana, 08.10.2024 sprzedawca zlecił zwrot dla Ciebie, ale został on anulowany (niestety nie nie mam informacji o dokładnym powodzie anulowania). Niemniej jednak sprzedawca próbował go zlecić, także spróbuj proszę się z nim skontaktować bezpośrednio np. przez centrum wiadomości. Jeśli to się nie uda to wówczas napisz tutaj ponownie, a poproszę zespół o rozpoczęcie dyskusji w Twoim imieniu.
Ok napisałam bezpośrednio w wiadomości do sprzedającego. Będę czekać za informacja zwrotną.
Dziękuję za pomoc.
Napisze później na czym stanęło.
"System" Allegro utrudnia zlecenie środków. Gdy miałem za mało, to zasiliłem konto allegrowe, ale to nic nie dało, bo ma pójść przez tego operatora płatności którym płacił zwracający. Po paru dniach udało się, bo kilka osób zapłaciło tym operatorem, ale "system" jest do bani. Nawet blokowanie środków na zwroty nie działa, bo Allegro pobiera na bieżąco, choć prowizja za zwrot ma być zwrócona. Szczęściem Klientka była cierpliwa.
@NajlepszyComPL no co Ty opowiadasz , jest system umożliwiający wykonanie wpłaty tylko na potrzeby konkretnej transakcji , tej kwoty allegro nie rusza .
ostatnio coś ten cały system pada, dla 2 zamówień zlecałem zwrot, cały czas wyskakiwał błąd, później sprawdzam, zwrot poszedł a za kolejne kilka dni klientka pisze czemu nie dostała zwrotu, wchodzę w szczegóły a tu nagle zwrotu jednak nie ma 😆
@q3qPL Właśnie tak miałem, będąc pewnym po zasileniu konta allegrowe go, status to sugerował. Dobrze, że sprawdziłem to następnego dnia. Co ciekawe - mimo że jeszcze wszystko było "in statu nascendi", to już w "Sprzedającego wyróżnia" pojawiło się "Szybki zwrot pieniędzy" 😉
@mdrogeria Tak, masz rację. Rzadko mam zwroty (jakość sprzedaży przez to cierpi), ale przypominam sobie, że nie da się wpłacić kartą lecz przelewem i to całą kwotę, a nie brakującą część. Więc trzeba było odblokować środki, poczekać aż wpłyną na konto i dopiero zasilić na ten konkretny zwrot. A była to znaczniejsza kwota, niejedyna do opłacenia na przednówku (właśnie zus czeka na swój haracz)
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Teraz tak myślę, że ta transakcja mogła być odrzucona bo karta która dokonywałam zakup została zgubiona więc ja zablokowałam i zamówiłam nowa do konta. Czy to mogło mieć wpływ na odrzucenie transakcji zwrotu robionego przez sprzedawcę?
Sprzedawca napisał że zwrotu mogę spodziewać się w poniedziałek. Może on nie wie ten zwrot został anulowany.
Co w tej sytuacji?
@aneta_krawczyk Karta jest przypisana do numeru konta - przy płatności kartą środki wychodzą z konta a przy zwrocie na to konto wracają. Zablokowanie karty nie ma tu nic do rzeczy.