anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem potwierdzenia zakupu, a zamówienie nie dostarło, co zrobić?

Client:34643384
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry posiadam konta na polskiej platformie i na czerskiej i zwrócił uwagę zapłaciłem za towar I żadnego potwierdzenia i wysokimi napisane i nic nie odpisują minęło w prawie miesiąc i żadnej odpowiedzi nie dostałem i pieniądz ciesz mnie nie nie wrócili. Posiadam konta [edycja].  Client:34643384 zamawiałem towar podaje numer 17034961479. Bardzo proszę o pomocy dziękuję

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:34643384  po pierwsze nie podawaj e-maila publicznie, a po drugie jeszcze raz mniej chaotycznie napisz o co chodzi

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Otwórz dyskusję. Z poziomu zakupów. O ile się da 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34643384 w szczegółach zamówienie, kliknij proszę "zgłoś reklamację lub problem"  i załóż dyskusję sprzedającemu, po 24h będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów