Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zgłaszam problem z dostawą zwrotu towaru do sprzedającego. Przesyłka o nr zwrotu: J9KY/2025 i nr przesyłki:AD00EYM7J6 przewoźnik Allegro została nadana 17 kwietnia i do dnia dzisiejszego nie została dostarczona do sprzedającego. Pomimo że było już kilka prób dostarczenia przesyłki. Każda próba kończy się opisem w systemie: " Wybrany punkt docelowy jest niedostępny". Kontaktowałem się ze sprzedającym Tuttu. Potwierdził, że widzi tą paczkę. Adres zwrotu paczki się zgadza lecz paczka do tej pory nie została dostarczona. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
@krempus_88 Paczka została dzisiaj ponpwnie przekazana do doręczenia. Mam nadzieję, że tym razem trafi do odbiorcy.