
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dotyczy sprzedawcy Pan_chlebek2:
Sprzedający pomylił się w ilości towaru w przesyłce i otworzyłem dyskusję, na co Sprzedający natychmiast odpowiedział, przeprosił i zadeklarował naprawienie błędu - ja podziękowałem. Sprzedający nadał nową przesyłkę z brakującym towarem i gratisem, a Allegro zablokowało mu konto, chociaż nie minęły nawet 24 godz. od otwarcia dyskusji, bez czytania korespondencji. Owszem, cieszę się, że Allegro dba o mnie jako kupującego, niemniej wytoczyło zbyt ciężką artylerię, a ja czuję się winny, bo niechcący narobiłem kłopotu Sprzedającemu. Z kim skontaktować się, żeby jego konto zostało jak najszybciej odwieszone?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mawr nie potrzebnie się martwisz, bo konto sprzedającego zablokowaliśmy z innego powodu, więc to sam sprzedający musi się z nami skontaktować, aby wyjaśnić sprawę swojej blokady.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie blokuje się konta z takiego powodu.