Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór. W dniu 3 lipca zamówiłem u sprzedawcy 3 produkty. Dwa miał trzeciego nie. Powiadomił mnie o tym pytając czy nie chcę czegoś innego w zamian. Powiedziałem mu, że nie i żeby wysłał mi różnicę kwoty z powrotem na konto. Powiedział mi, ze tak zrobi. Jednak minęło już 3 tygodnie a pieniędzy ciągle nie mam. Wg mnie to jest oszustwo. Co mogę zrobić.
@mrok74 Zaraz, zaraz.... a dwa produkty przysłał? Sprawdziłeś stan kasy na koncie Allegro Finanse czy na koncie bankowym? Podawałeś numer konta do zwrotu?
@mrok74 Skoro jesteś pewny to pisz tu;https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@mrok74 Możesz kliknąć tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i napisać tam, że nie masz zwróconej różnicy, wyjaśnić ze sprzedawcą szczegóły, a jeśli problem nie zostanie rozwiązany, poprosić tam po 24 godzinach o interwencję pracownika Allegro.