Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:40604006 opcja "odbierz kupon", powinna być dostępna po zalogowaniu w aplikacji (nie w przeglądarce). Sprawdź proszę czy masz dostępny przycisk "odbierz kupon" w aplikacji. Daj znać, czy udało się odebrać kupon. 😊
Niestety nie ma tej opcji w aplikacji. Widzę przy dostawa i płatność opcje "masz kod lub kartę podarunkową" i dodaj". Tu można wpisać kod ale nie mam. Po ponownym zalogowaniu też nie. Może przez to że kliknięty został odbierz kupon w przeglądarce i przepadł, choć nie rozumiem czemu ta opcje w gole była dostępna w przeglądarce skoro kupon jest dedykowany do aplikacji. Pozdrawiam,
@Client:40604006 weryfikuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją. 😊
@Client:40604006 kupon jest już przypisany do Twojego konta i podstawi się automatycznie podczas składania zamówienia w aplikacji. 😊
Dziękuję. Pojawił się i zakup dokonany 😀