Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nabyłem drogą kupna osłonę spawalniczą. Parametry ofertowe super: 4 sensory, zakres temp. -20 +65 C, ochrona uv/ir 16DIN. A dostałem 2 sensory zakr. temp. -5 +55 C, uv/ir 4DIN. Napisałem do sprzedawcy reklamację, początkowo ściemniał że dostałem to co zamawiałem. Odesłałem sprzedającego do specyfikacji produktu kolejno punktując przekłamania oferty. Pozmieniał parokrotnie (w trakcie dyskusji) ofertę, przerzucił odpowiedzialność na dostawcę produktu ale odmówił dostawy towaru zgodnego z ofertą uprzednią. Stwierdził że odda kasę i tyle. Sugerowałem aby wymienił moduł produktu, dostarczył produkt innego producenta etc. Zaporówa, "nie bo nie" i tak doszło do mojej prośby o pomoc Allegro. I co ? i nic. Cisza. Zatem czy Wam w Allegro nie starcza mocy przerobowych aby pomagać nam nieboraczkom "petencikom"? Czy zalewa Was mnogość tego typu spraw? Jakie konsekwencje wyciągacie wobec takich cwaniaczków co to cuda wianki obiecują bo może głupi jaki kupi i nic nie zajarzy?
No to "zonk", może mają uroczystości z wejściem na giełdę.Złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Wniosku do POK nie składa się przez formularz kontaktowy, tylko tu; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Właśnie przeczytałem odpowiedź Allegro: Sprzedający przedstawił propozycję rozwiązania poruszanej sytuacji. W przypadku gdy Sprzedający nie jest w stanie zagwarantować produktu o wspomnianych parametrach, o czym napisał w dyskusji, może zwrócić środki. Pozwoli to Kupującemu na zrealizowanie innego zakupu, a tym samym zakończenie dyskusji. Sprzedający przedstawił Kupującemu rozwiązanie zaistniałej sytuacji proszę więc Kupującego o odniesienie się do poruszanych kwestii. Jeżeli zwrot środków zostanie zrealizowany zachęcam Kupującego do oznaczenia dyskusji jako zakończona.
Czyli bujaj się lebiego, ale tak ładnie i korporacyjnie. A cwaniaczki dalej będą ściemy walić w opisach produktów dopóki ktoś ich nie przytnie na gorącym. Ale zawsze jakiś głupi coś kupi
@Awo7959 Nie kończ dyskusji dopóki, problem ( kasa), nie będzie na koncie.
Kasę to niech mi przekazem pocztowym do ręki prześle, płaciłem za pobraniem gotówą bo ja jestem bardziej konserwa niż Prezes JK i dalej nie mam konta w banku.
Negatywa wystaw, ostrzeżesz innych kupujących.
A negatywa i opis dałem. Ale kto to będzie czytał?
Martwi mnie to że Allegro nie ma bata na takich co ściemniają w parametrach towaru, nawet jak ktoś im to zgłosi!!!
Po zwrocie wpłaty zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną, trochę go zaboli.
Jako wredniaczkowi podoba mi się ta rada. Miodna.
@konto zamknięte Chyba Ci się kolego lejce poplątały, rzecz nie w tym że mam ochotę masakrować niewinne duszyczki, ale w tym że zjawisko cwaniactwa piętnuję.Jeśli tego nie pojmujesz to zalecam czytanie ze zrozumieniem tekstu. Zaś jeśli stajesz w obronie takich cwaniaczków to co masz za uszmi?
@Awo7959 Nie dziw się, pomimo że to miejsce nazywa się Dyskusje kupujących, oprócz mnie wypowiadają się tu sami sprzedawcy 🙂
Czyli : "piźnij w stół a kieliszki spadną" ?
@Awo7959 rozumiem, że ty nigdy się nie mylisz i nie dopuszczasz do siebie myśli, że inni mogą się pomylić. Wątpię, że wysłał ci zły towar z premedytacją, raczej pomyłka, a ty słuchasz @xyz96 , bo mówi to, co chcesz usłyszeć. Dowartościowała twoje ego. Swoje też, bo w końcu ktoś się zgadza z jej poglądami.
Ależ łaskawco, daleko mi do boskości, ale poprawianie oferty n-razy w trakcie wytykania sprzedającemu kolejnych niezgodności świadczy wiele o jego podejściu do rzetelnego traktowania klienta. A na marginesie ad ego: freudyzm to czy odnajdywanie lustrzanych odbić?
@konto zamknięte Proszę czytać ze zrozumieniem tekstu.
@Awo7959 Lepszym i dobrym rozwiązaniem jest przyjęcie kasy i zakup takiego jak sobie życzysz.
A potem mu wyślij, i @xyz96 wiązkę granatów.
Ludzie, czy was poj.