anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obraźliwe komentarze

Client:37618139
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_2020-09-22-23-14-19-084_com.google.android.gm.jpg

Screenshot_2020-09-22-23-14-37-113_com.google.android.gm.jpg

 Witam, załączam mój komentarz i odpowiedź sprzedającego. Można gagatka gdzieś zgłosić? Jak allegro usunie wypowiedź to inni nie będą widzieli co to za typ 🤔 Jak to jest z tym zgloszeniem mnie na czarną listę? Na jakiej podstawie inni sprzedający mnie zablokują? 

oznacz moderatorów
73 ODPOWIEDZI 73

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_ uważasz, że istnieje jakiekolwiek usprawiedliwienie takiej odpowiedzi na komentarz? Ciekawe jakie?

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Generalnie sądząc po odpowiedziach na komentarze, dość sporo osób dzwoni do tego Pana po alkoholu xD

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte 
Słowo baba nie jest obraźliwe. Na Śląsku używa się go na co dzień w tutejszej gwarze. Resztę wytłumaczyłby pewnie Sprzedawca ale go nie znamy. Twierdzi że wysłał nawet dwa urządzenia.

 

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_ ty naprawdę jedynie słowo "baba" wyłowiłeś z tego wpisu? Gość najzwyczajniej w świecie nie potrafił znaleźć ani jednego merytorycznego argumentu, więc postanowił obrazić i poniżyć kupującą. 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte  Wyczytałem jeszcze między wierszami że skoro wysłał dwie drukarki to miał takie same, nowe. Raczej wiedziałby że cała partia jest wadliwa. Albo dopiero się dowie. Pani sama pisze że nie wie czy sprzęt był sprawny. Nie wiemy jak ona to reklamowała. Skoro obie strony twierdzą że sprawny to reklamacja odrzucona. Koszty przesyłek poniesiony. Telefony, strata czasu i chęci.

 

A tak na serio to u mnie też podobne przypadki. Typ chciał wyłudzić nie należny zwrot. Po odmowie wystawił negatywa wpisując bzdury że sprzedaż była dla zarobku. Czarna lista. Za pięć lat wysyła masę pytań o podobny towar, bo chciał dokupić. Niestety dla niego.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_ tutaj sprzedawca napisał, że produkt klientka odesłała sprawny. Więc wychodzi na to, że nie potrafiła go podłączyć/obsłużyć. Jednak mimo wszystko, to nie powód do tego typu tekstów jakie wypisał. Nie sądzę aby aż tak go wyprowadziła z równowagi. Mógł to wszystko napisać zdecydowanie łagodniej lub po prostu śmiesznie.

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte  Łagodniej? Śmiesznie! No to dawaj. Przeredaguj odpowiedź to się wszyscy pośmiejemy, zaczynając od "Przychodzi baba do sprzedawcy drukarek... "

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_  kurde, jakiś odlot chyba masz😁Ty naprawdę uważasz, że taka forma odpowiedzi na komentarz jest w porządku? To nie jest odpowiedź na komentarz, to wyładowanie złości. 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Otosek mnie podpuszcza, gdyż twierdzi że odpowiedź winna być śmieszna. Niech się wykaże i napisze śmieszną odpowiedź.

 

Nie mnie oceniać czy sprzedawca ma na tyle klientów że woli kłopotliwych Klientów podsyłać konkurencji poprzez takie wpisy. Wyraźnie poprosił aby Pani nie kupowała więcej u niego.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_ Po pierwsze, nie wiem jak się zachowywała kupująca i czy faktycznie sprzedawca miał powód żeby aż tak ją poniżyć. W zasadzie nawet nie tylko ją bo czytając jego wypowiedź można mieć wrażenie, że dla niego każda kobieta to "tępa baba". Owszem, ogółem kobiety nie są zbyt techniczne. Znam to z własnego doświadczenia opartego na bardzo wielu przypadkach i przykładach. Jednak to nie powód żeby używać aż takich porównań.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte  a ja znam paru facetów niezbyt technicznych, nie potrafią uruchomić ani pralki, ani zmywarki, a żelazko to już dla nich szczyt techniki😁

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@__RPM_ nie chodzi o to, kto ma rację, bo faktycznie nie wiemy jak było . Chodzi o sposób potraktowania kupującej i żadne "wyjście z nerw"😁 tego nie usprawiedliwia. Gdyby ten człowiek miał sklep stacjonarny i w ten sposób traktował swoich klientów, to nie funkcjonowałby długo. Na Allegro może sprzedawać, bo nawet jak ktoś czyta komentarze przed zakupem, to myśli, że jego to nie spotka.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@__RPM_  Dokładnie tak. Nie sądzę by bez powodów "wyszedł z nerw". Coś musiało być na rzeczy, o czym nie wiemy.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

@WREDZIA-W1zwróć uwagę, że on przy wszystkich negatywach albo przynajmniej przy większości wychodzi z nerw... po prostu nie potrafi przyjąć krytyki, czy to jego, czy też tego co sprzedaje...

 

@__RPM_a dlaczego miałbyś sprzedawać jak nie dla zarobku? 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@miliarderzy  Nie czytałam. Zaraz zobaczę. U mnie klientka kupiła i odesłała, bo "nie wiedziałam, że taki mały". Wymiary były podane trzy razy: w tytule, w opisie i w parametrach, a ona nie wiedziała. Schrzaniła mi wyróżnioną za 19 złotych aukcję. 34 złote poszło się bujać. Nie wyjdziesz z nerw?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

@WREDZIA-W1z pewnością nie pokażę tego klientowi xD

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Podobno rozmiar nie ma znaczenia.🤣

oznacz moderatorów

Client:37618139
#9 Pomysłodawca#

@__RPM_ tak jak napisałam w ocenie, kwestia sprawności sprzętu została nierozwiązana. Według mnie sprzet niesprawny, według sprzedającego sprawny. Więc poprosiłam o przyjęcie zwrotu - bo skoro sprawny a moich oczekiwań nie spełnia to mam prawo zwrócić prawda? Pan nie chciał przyjąć zwrotu, czemu? W opisie firmy na allegro mówi że przyjmuje zwroty i że jest normalnym gościem z którym można się dogadać (🤨) Jak nie wystarczało mi "nie bo nie" Pan nie chciał bo wystawiona faktura (na osobę fizyczna-tez mnie Pan obrażał swoimi słowami, że nie znam się na prawie), później nie, bo sprzęt używany (jak używany skoro podobno nie umiem go używać?). Długa batalia którą rozwiązała dyskusja na allegro skończyła się tym że Allegro uświadomiło Pana że ma obowiązek przyjąć zwrot. Sprzedający obniżył wartość towaru - całość 330 zł obniżka o 100 zł. Uważam że niesłusznie (zerwana tylko naklejka do otwarcia klapki drukarki w celu załadowania papieru) ale ok, dla świętego spokoju tak zakończyliśmy temat. To tak w skrócie dla rozjaśnienia sytuacji. W ocenie wyraziłam moją opinię o sprzedającym, czy nie temu opinie służą? I czy pomyliłam się w moich osądach? Jak większość tu słusznie zauważyła Pan pod większością ocen pisze komentarze poniżej poziomu. Moim zdaniem tacy ludzie nie powinni pracować w handlu. Ps. W ocenie próbowałam wyjaśnić sytuację ale jest tam tylko 500 znaków więc się nie zmieściłam 🙈 i napisałam tylko to co najważniejsze dla przyszłych kupujących (ja na pewno mając takie ostrzeżenie nie kupiłabym nic u Pana). Jak głupią babą bym nie była, nazwałby mnie Pan takimi słowami publicznie na własnym koncie?

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Client:37618139 I wszystko jasne. Dzięki za wyjaśnienie. Sprzedawca zachowywał się wzorowo.  Skoro był załadowany papier to sprzęt został użyty, plomba zerwana po czym odkupił używany za co pomniejszył jego wartość. Teraz może sprzedać ponownie jako używany. Skoro sprzedaż na fakturę to nie miał absolutnie takiego obowiązku przyjęcia od Pani tej drukarki. Widać tu że Pani nie zna prawa konsumenckiego.

Przyjął ten zwrot zapewne dla świętego spokoju bo allegro ciśnie na ilość otwartych dyskusji każdego sprzedawcę. Poprosił aby Pani nie kupowała więcej u niego.

 

 

oznacz moderatorów

Client:37618139
#9 Pomysłodawca#

@__RPM_ no rzeczywiście wzór do naśladowania 🤦

 

Czyli miał prawo mnie obrażać?

oznacz moderatorów