Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dotychczas, gdy korzystaliście z wyszukiwarki, prezentowaliśmy Wam wszystkie dostępne oferty wyszukiwanego przedmiotu. Jednak mamy już ponad 500 milionów ofert - aby spełniać swoją rolę, wyniki wyszukiwania wymagały uproszczenia.
Dlatego od 1 października będziemy wyświetlać na Allegro wyłącznie listę produktów. Większość z Was dobrze zna już ten widok, testujemy go od kilku miesięcy, w tej chwili widzi go już 70% kupujących. Zdecydowaliśmy się wprowadzić go dla wszystkich, jako domyślny widok wyników wyszukiwania.
Co istotne, nadal będziecie mogli, tak jak dotychczas, przejrzeć listę wszystkich ofert danego produktu - wystarczy kliknąć przycisk [porównaj X ofert].
Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę zmianę?
Wyniki testów wyraźnie wskazują, że dzięki korzystaniu z widoku produktowego kupujący:
Więcej informacji jak zawsze znajdziecie w naszych aktualnościach.
Drogie allegro. Korzystam z Waszego serwisu od kilkunastu lat i powiem szczerze że teraz to **piiip**aliście teraz po całości. Nawet jeżeli ma być to widok domyślny, dajcie użytkownikom możliwość powrotu do poprzedniego bo łączenie ofert jest beznadziejne. By kupić przedmiot trzeba rozwijać podlisty i wyszukiwanie choćby najtańszej oferty jest strasznie utrudnione. Ogromny krok wstecz. Jestem na wielkie NIE!
Absolutne szaleństwo. Poprawienie serwisu allegro polega na... odebraniu ludziom wyboru - jaki widok ofert im bardziej odpowiada.
Allegro po przymusowym wyłączeniu mi NORMALNEGO widoku jest dla mnie bezużyteczne!
Ciekawe ilu klientów stracicie wprowadzając siłowo i bez dania klientom wyboru to rozwiązanie. Mam nadzieję że dużo, mnie na pewno.
Dzień dobry, od wielu miesięcy jestem pozbawiony możliwości wyszukiwania i normalnego przeglądania pojedynczych ofert. Została mi odebrana funkcjonalność wyboru między widokiem "połącz te same oferty" / "rozłącz te same oferty". Ta sytuacja trwa już od pół roku, kiedy pytałem allegro o co chodzi, zostałem poinformowany (przez bardzo nieuprzejme konsultantki), że zostałem - wbrew swojej woli i bez mojej zgody - włączony do "testów" polegających na tym, że.... odebranomi mi funkcjonalność, która jest dostępna wszystkim innym klientom allegro.
Pisałem już reklamację, ale zostałem zalkowicie zignorowany, poinformowano mnie że będę nadal ofiarą "testów", jak długo? Tak długo, jak allegro będzie miało taki kaprys.
Zrezygnowałem już z allegro Pay, teraz skończyli mi się allegro Smart i chyba już też nie wykupię, bo nie mogę normalnie korzystać z allegro. Jestem klientem od 20 lat! Nigdy jeszcze nie byłem tak źle potraktowany przez żadną firmę, czuję że w taki sposób mnie dyskryminując, chcą mnie po prostu wyrzucić z serwisu allegro, bo być może nie jestem pożądanym klientem, z nieznanych mi powodów.
W odpowiedzi na moją reklamację, bardzo nieuprzejma pani konsultant poinformowała mnie że cyt.:
"Nasze stanowisko pozostanie niezmienne.
Oczywiście może Pan zgłosic sprawę do odpowiednich ogranów.
Dodam, że Pana nowe wiadomości, niewnoszące nowego wątku do sprawy pozostaną bez odpowiedzi."
Także tak jestem traktowany ZA TO, ŻE CHCĘ PO PROSTU MIEĆ PEŁNĄ FUNKCJONALNOŚĆ SERWISU ALLEGRO! Co zabawne, jak wejdę na przeglądarce na tryb incognito, mogę sobie przełączać między całkowicie bezużytecznym widokiem "połącz te same oferty" a jedynym z którego ja korzystam, a który został mi na moim koncie WYŁĄCZONY przez allegro - "rozłącz te same oferty".
Wobec powyższego, chciałbym się zapytać, czy ktoś jeszcze jest w taki sposób dyskryminowany przez allegro? Jeśli tak, to czy allegro odrzuciło w tak bezczelny sposób prośbę o przywrócenie pełnej funkcjonalności? Czy ktoś został poinformowany ile taka dyskryminacja części konsumentów będzie jeszcze trwała? Proszę o informację, ale też i pomoc - co zrobić? Zamknąć swoje konto i założyć nowe? Jak można zakończyć tą chorą sytuacje, że nie mogę korzystać ze swojego konta, muszę wyszukiwać w trybie incognito i dopiero kupować poprzez swoje konto? Mimo że miliony klientów allegro mogą sobie normalnie wyszukiwać i korzystać z allegro.
@qubick allegro na stałe włączyło wszystkim opcje połączenia ofert z tymi samymi produktami.
Dzięki za informacje, czyli ten oszalały pomysł jakiegoś korpoludka, który pewnie nawet nie zna języka polskiego, a już tym bardziej specyfiki polskiego rynku, pomysł którym ja byłem dotknięty przez pół roku... teraz jest wprowadzany siłowo i przymusowo WSZYSTKIM klientom!
Pomysł polegający NA ODEBRANIU KLIENTOM MOŻLIWOŚCI WYBORU, BO MIĘDZYNARODOWA, NIEPOLSKA KORPORACJA, WIE LEPIEJ CZEGO MY POLACY CHCEMY!
Od dzisiaj przechodzę na:
- **piiip**
- **piiip**s
- **piiip**
Jak allegro zmądrzeje, to może wrócę.
@qubick Wiele miesięcy piszemy że to zły pomysł, narzekamy, prosimy i.... straszymy, moderator odpisał że ich nie obchodzą w zasadzie odczucia ludzi, liczą się słupki.
Dla nich liczy się tylko kasa , opinie użytkowników mają gdzieś i ich nie obchodzą, aby tylko zgadzała się kasa .
@LEW433 wrzuć link gdzie tak napisał moderator , nie czytałem tego
Poszukaj ale Maciej to napisał.
@LEW433 za wprowadzanie w błąd są tu bany. @Agent555 tu link do mojego wpisu.
Powtórzę też za Olą:
Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę zmianę?
Wyniki testów wyraźnie wskazują, że dzięki korzystaniu z widoku produktowego kupujący:
Tak szczerze chciałbym poznać kogoś komu ten widok odpowiada (poza pracownikami allegro), bo z kim bym nie rozmawiał ten narzeka. Nawet będąc w McD za plecami dwóch typków narzeka na allegro.
I ponawiam pytanie do moderatora proszę i chyba nie tylko ja o odpowiedź na proste pytanie: Dlaczego nie może pozostać przycisk "Rozłacz oferty"?
Chętniej dodają produkty? Szybciej znajdują to, czego szukają? Wcześniej miałem kilkanaście zamówień dziennie a od niedawna 1-3. To jak to jest z tymi testami? Znów pod górkę i sprzedawcą i kupującym.
Nie ty jeden ,wszyscy są tak samo dyskryminowani . Podobno zmiany są robione na podstawie zgłoszeń i tylko po to by ułatwić szukanie produktów ale to tylko legenda a ile w niej prawdy samemu trzeba sobie ocenić.
@kolekcjoner608 "zmiany są robione na podstawie zgłoszeń"? Skąd taka informacja. Pisaliśmy coś zupełnie innego:
Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę zmianę?
Wyniki testów wyraźnie wskazują, że dzięki korzystaniu z widoku produktowego kupujący:
I co nie chodzi o kasę?
@LEW433 Oczywiście że nie chodzi o kasę, zaraz oskarżą cię o wprowadzanie w błąd.
Chodzi o 6 mln transakcji więcej, ot taka statystyka nie mająca dużego związku z kasą. Bo z tych 6 mln to duża część będzie zwrócona, z różnych powodów więc kasy wcale nie musi być więcej.
Ale statystyki wzrosną i to jest chyba główna zaleta całej akcji.
6 mln transakcji z których pieniędzmi w tym czasie można obracać 🙂 w tym tkwi szczegół
@msniezek "Zmiany są robione na podstawie testów" ,wydaje mi się że to przesada .Wystarczy tu na forum zapytać która zmiana jest pozytywnym rozwiązaniem i będzie jasność czy była potrzebna czy niekoniecznie. Osobiście się z tą zmianą jeszcze nie oswoiłem i koszyk mój jest ciągle pusty.
@kolekcjoner608 gdybyśmy pytali na forum, Allegro do dzisiaj wyglądałoby jak w 2002 roku (pierwsze głosy "dajcie wybór" pamiętam właśnie z 2004 roku, gdy zmienialiśmy wygląd pierwszej strony - a potem dotyczyło to każdej poważniejszej zmiany). I rozumiem, że to by się niektórym podobało, ale nie tędy droga w przypadku serwisu, który chce być największy.
@LEW433 można to uprościć do Twojego "chodzi o kasę" (przy czym nasza kasa, to Wasza - sprzedających - kasa), chodziło mi o fragment: "nie obchodzą [ich] w zasadzie odczucia ludzi", który jest zwyczajną manipulacją. Chcesz cytować, cytuj dokładnie i podawaj źródła.
Pan moderator słyszał o tym żeby upraszczać język urzędowy, żeby był prosty i zrozumiały dla ogółu, nawet w Tv o tym mówili, więc zamiast pisać że to i tamto a wszyscy wiemy od lat jak wyglądają postulaty piszących tu na forum, tak chodzi o kasę a nie o to co lepsze dla sprzedających i kupujących. Kupujący nie widzą tańszych ofert, mali sprzedający odejdą bo będą musieli a zostaną te drogie i wielcy.
Ja rozumiem podłoże tej zmiany i go nie demonizuję, jednak nie mieści mi się w głowie że robicie to mając świadomość że wasz katalog produktów w wielu miejscach jest nieporozumieniem z racji bałaganu który w nim panuje. Na jednym z webinarów usłyszałem że Allegro ma świadomość że w katalogu są błędy, po czym Pani dodała że prawdopodobnie zawsze będą oraz że nadal użytkownicy mogą dodawać i edytować produkty. To jest prawdopodobnie klucz tego co się dzieje bo wy jako Allegro nie braliście przez lata odpowiedzialności za to co w tym katalogu się znajduję, teraz zaczęły się zmiany ale nie poprawiają one ogólnej sytuacji o czym właśnie informują was użytkownicy. Jest tam masa produktów z błędami ale co najważniejsze są one w kilku albo kilkunastu pozycjach do jednego produktu, z dziesiątkami fikcyjnych kodów EAN co powoduje że wyniki wyświetlania są takie a nie inne. Sam mam wąską specjalizację na allegro i poprawiłem już setki jak nie tysiące parametrów w produktach z katalogu, jednak nawet teraz próbujecie naprawiać ale często nieudolnie. Zablokowaliście w niektórych produktach możliwość edycji, tłumacząc to że producent przesłał wam dane do katalogu i nie można ich edytować. Jednak nie wierzę w wasze wytłumaczenie bo jaki producent popełniałby błędy w nazwach swoich produktów? Poniżej zamieszczam zrzut ekranu gdzie jest parę perełek których nie mogę zmienić z wyżej wymienionego powodu: