anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od jakich sytuacji chroni allegro protect ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
basiareda1
#8 Zapaleniec#

Witam mam pytanie odnośnie ochrony kupujących. Czytam sobie i niby allegro protect chroni w sytuacji sprzedaży towaru niezgodnego z opisem . Jednak ostatnio dwa razy z rzędu znalazłam się w takiej sytuacji i raz przyznano , a raz odmówiono twierdząc że mogę towar używać więc nie ma problemu. 

1) kupiłam obiektyw który miał być nowy ale bez gwarancji (przeleżał w szafie) okazało się że obiektywy sporo używany i z lekko uszczerbiony - obiektyw działa. Sprzedająca coś tam odpowiadała na wiadomości ale z b. Dużym opóźnieniem wyglądało jakby rzadko zaglądała na allegro i nie odpowiedziala na reklamacje w 14 dni .Allegro przyznało zwrot.

2) kupiłam karte graficzna w tytule 2miesieczną, 2 lata gwarancji. Niestety okazało się że sprzedający nie dostarczył dowodu zakupu do gwarancji, poprosiłam o dostarczenie , zwlekał, przeciągał, ściemniał a na końcu stwierdził że nie wyśle bo tam są jego dane i widnieją inne produkty. Poprosiłam aby zarył te dane i wysłał tylko to co może, przestał odpowiadać na wiadomości.  Założyłam spór w którym mimo wiadomości allegro nie odpowiadał. Okazało się także że karta ma 6 miesięcy nie 2 i prawdopodobnie siedziała w koparce tak powiedzieli mi w serwisie w którym montowali mi ją i stwierdzili wówczas że gość ściemnia że albo karta ma ponad rok albo siedziała w koparce ale 2 miesięcy nie ma na pewno no i jak się potem okazało nie pomylili się co do wieku karty. Do dnia dzisiejszego brak również gwarancji, pomimo wielu prób kontaktu ze sprzedającym nie odczytuje nawet wiadomości.   No i w tym przypadku mimo że sprzedawca olał mnie i allegro, nie odpowiedział na reklamację allegro odmówiło wypłaty z allegro protect uzasadniając , że karta działa, a ja mogę z niej korzystać. 

Jest to dla mnie niezrozumiale kompletnie, byłam przekonana że w takich sytuacjach allegro chroni klienta. Przecież inna wartość ma karta 2 miesieczna na 2 letniej gwarancji a inna 6 miesieczna bez gwarancji. Proszę o podpowiedź czy mogę coś z tym jeszcze zrobić czy generalnie zostałam oszukana i koniec?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 @basiareda1 allegro nie sąd i nie zawsze jest w stanie rozstrzygnąć kto ma rację, ochrona powstała w przypadkach nieotrzymania produktu czy zwrotu kasy za brak dostawy itp. a nie do składania reklamacji zamiast sprzedawcy, jak sprzedawca poprawnie odrzuci to pozostaje sąd 😞 

Nie bez potrzeby zmienili regulamin Protect od 6 stycznia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zgadza się, ale niejednokrotnie czytaliśmy o "dziwnych" decyzjach.😐

oznacz moderatorów
basiareda1
#8 Zapaleniec#

No właśnie sprzedający nic nie odpowiedział, olał temat i niczego nie odrzucił. W sensie nie ma czego roztrzygac. Fakty są takie że brak gwarancji I karta dużo starsza niż w opisie. 

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

Serio oczekiwałaś, że Allegro zwróci Ci pieniądze za sprawny produkt bo masz podejrzenia, że był używany dłużej niż w ogłoszeniu?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:96810784 a czemu nie, mieć produkt i kasę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Przede wszystkim to miała być gwarancja na urządzenie, a jej nie ma/nie idzie z niej skorzystać. Urojenia "serwisu", który rzuca podejrzeniami na podstawie ciul wie czego to akurat mały problem.

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

@Client:94057046 skoro sprzedający udzielił gwarancji to w razie problemu piszesz do niego, w czym problem?

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Sprzedający niczego nie udzielił, sprzedał kartę na gwarancji realizowanej poprzez sklep w którym zakupił kartę. Bez dowodu zakupu może spadać na drzewo.

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

@Client:94057046 skoro w ofercie była gwarancja to znaczy, że udzielił i jak się z niej wywiąże w razie problemu to jego sprawa.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 "skoro w ofercie była gwarancja to znaczy, że udzielił"

Wybacz, ale nie ma nigdzie napisane w tym wątku, że sprzedawca udzielał gwarancji. A skoro mowa o dowodzie zakupu, to sprzedawca żadnej gwarancji nie udzielał, tylko sprzedawał kartę na gwarancji. Rozumiesz różnicę, czy nadal nic? 

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

Ale to nadal sprzedawca jest odpowiedzialny za realizację tej gwarancji. Zepsuła ci się ta karta czy szukasz problemu byleby coś ugrać z protect?

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Tak, oryginalny sprzedawca karty. Mowa o karcie używanej, umiesz czytać? Jeżeli sprzedajesz używany towar będący na gwarancji w sklepie, w którym go zakupiłeś to ty realizujesz gwarancję nagle? Weź zacznij czytać ze zrozumieniem, co ludzie piszą.

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

Tak, gwarancję możesz zrealizować za pośrednictwem sklepu lub osoby u której kupiłeś produkt.  Pomyśl trochę.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Jeżeli sprzedający nie udzielił żadnej gwarancji działania, a jedynie sprzedał kartę z gwarancją w sklepie X na podstawie dowodu zakupu, sprzedający może się wypiąć i mieć to gdzieś.

Problemem jest to, że sprzedający żadnego dowodu zakupu nie dał.

LEW krytykujesz, a zachowujesz się tak samo jak on.

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

Jest coś takiego jak dyskusja.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 "Założyłam spór w którym mimo wiadomości allegro nie odpowiadał."

Po co ty się udzielasz jak nawet nie przeczytałeś, o co chodzi? 

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

Reklamację składa się na wady. Ty próbujesz ją złożyć prewencyjnie więc Twoje wypociny allegro uznało za próbę wyłudzenia kolejnego zwrotu z AP i dlatego to olali. Czego nie rozumiesz?

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Nie rozróżniasz nawet z kim rozmawiasz i piszesz jakieś brednie. Weź się zlituj.

1. basiareda1 założyła spór a nie reklamację. 
2. Nie składa ona niczego prewencyjnie. Pisałem ci już o tym, ale ty nie rozumiesz.
3. Nie rozumiem, jak można odpisywać ludziom nie czytając w ogóle co piszą. Z ludźmi też tak rozmawiasz na co dzień? 

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 Nikt nie próbował wyłudzić pieniędzy, twoje urojenia zostaw dla siebie bo jesteś bezczelny.

oznacz moderatorów