Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie odnośnie ochrony kupujących. Czytam sobie i niby allegro protect chroni w sytuacji sprzedaży towaru niezgodnego z opisem . Jednak ostatnio dwa razy z rzędu znalazłam się w takiej sytuacji i raz przyznano , a raz odmówiono twierdząc że mogę towar używać więc nie ma problemu.
1) kupiłam obiektyw który miał być nowy ale bez gwarancji (przeleżał w szafie) okazało się że obiektywy sporo używany i z lekko uszczerbiony - obiektyw działa. Sprzedająca coś tam odpowiadała na wiadomości ale z b. Dużym opóźnieniem wyglądało jakby rzadko zaglądała na allegro i nie odpowiedziala na reklamacje w 14 dni .Allegro przyznało zwrot.
2) kupiłam karte graficzna w tytule 2miesieczną, 2 lata gwarancji. Niestety okazało się że sprzedający nie dostarczył dowodu zakupu do gwarancji, poprosiłam o dostarczenie , zwlekał, przeciągał, ściemniał a na końcu stwierdził że nie wyśle bo tam są jego dane i widnieją inne produkty. Poprosiłam aby zarył te dane i wysłał tylko to co może, przestał odpowiadać na wiadomości. Założyłam spór w którym mimo wiadomości allegro nie odpowiadał. Okazało się także że karta ma 6 miesięcy nie 2 i prawdopodobnie siedziała w koparce tak powiedzieli mi w serwisie w którym montowali mi ją i stwierdzili wówczas że gość ściemnia że albo karta ma ponad rok albo siedziała w koparce ale 2 miesięcy nie ma na pewno no i jak się potem okazało nie pomylili się co do wieku karty. Do dnia dzisiejszego brak również gwarancji, pomimo wielu prób kontaktu ze sprzedającym nie odczytuje nawet wiadomości. No i w tym przypadku mimo że sprzedawca olał mnie i allegro, nie odpowiedział na reklamację allegro odmówiło wypłaty z allegro protect uzasadniając , że karta działa, a ja mogę z niej korzystać.
Jest to dla mnie niezrozumiale kompletnie, byłam przekonana że w takich sytuacjach allegro chroni klienta. Przecież inna wartość ma karta 2 miesieczna na 2 letniej gwarancji a inna 6 miesieczna bez gwarancji. Proszę o podpowiedź czy mogę coś z tym jeszcze zrobić czy generalnie zostałam oszukana i koniec?
@LEW433 @basiareda1 allegro nie sąd i nie zawsze jest w stanie rozstrzygnąć kto ma rację, ochrona powstała w przypadkach nieotrzymania produktu czy zwrotu kasy za brak dostawy itp. a nie do składania reklamacji zamiast sprzedawcy, jak sprzedawca poprawnie odrzuci to pozostaje sąd 😞
Nie bez potrzeby zmienili regulamin Protect od 6 stycznia 🙂
Zgadza się, ale niejednokrotnie czytaliśmy o "dziwnych" decyzjach.😐
No właśnie sprzedający nic nie odpowiedział, olał temat i niczego nie odrzucił. W sensie nie ma czego roztrzygac. Fakty są takie że brak gwarancji I karta dużo starsza niż w opisie.
Serio oczekiwałaś, że Allegro zwróci Ci pieniądze za sprawny produkt bo masz podejrzenia, że był używany dłużej niż w ogłoszeniu?
@Client:96810784 a czemu nie, mieć produkt i kasę 😄
@Client:96810784 Przede wszystkim to miała być gwarancja na urządzenie, a jej nie ma/nie idzie z niej skorzystać. Urojenia "serwisu", który rzuca podejrzeniami na podstawie ciul wie czego to akurat mały problem.
@Client:94057046 skoro sprzedający udzielił gwarancji to w razie problemu piszesz do niego, w czym problem?
@Client:96810784 Sprzedający niczego nie udzielił, sprzedał kartę na gwarancji realizowanej poprzez sklep w którym zakupił kartę. Bez dowodu zakupu może spadać na drzewo.
@Client:94057046 skoro w ofercie była gwarancja to znaczy, że udzielił i jak się z niej wywiąże w razie problemu to jego sprawa.
@Client:96810784 "skoro w ofercie była gwarancja to znaczy, że udzielił"
Wybacz, ale nie ma nigdzie napisane w tym wątku, że sprzedawca udzielał gwarancji. A skoro mowa o dowodzie zakupu, to sprzedawca żadnej gwarancji nie udzielał, tylko sprzedawał kartę na gwarancji. Rozumiesz różnicę, czy nadal nic?
Ale to nadal sprzedawca jest odpowiedzialny za realizację tej gwarancji. Zepsuła ci się ta karta czy szukasz problemu byleby coś ugrać z protect?
@Client:96810784 Tak, oryginalny sprzedawca karty. Mowa o karcie używanej, umiesz czytać? Jeżeli sprzedajesz używany towar będący na gwarancji w sklepie, w którym go zakupiłeś to ty realizujesz gwarancję nagle? Weź zacznij czytać ze zrozumieniem, co ludzie piszą.
Tak, gwarancję możesz zrealizować za pośrednictwem sklepu lub osoby u której kupiłeś produkt. Pomyśl trochę.
@Client:96810784 Jeżeli sprzedający nie udzielił żadnej gwarancji działania, a jedynie sprzedał kartę z gwarancją w sklepie X na podstawie dowodu zakupu, sprzedający może się wypiąć i mieć to gdzieś.
Problemem jest to, że sprzedający żadnego dowodu zakupu nie dał.
LEW krytykujesz, a zachowujesz się tak samo jak on.
Jest coś takiego jak dyskusja.
@Client:96810784 "Założyłam spór w którym mimo wiadomości allegro nie odpowiadał."
Po co ty się udzielasz jak nawet nie przeczytałeś, o co chodzi?
Reklamację składa się na wady. Ty próbujesz ją złożyć prewencyjnie więc Twoje wypociny allegro uznało za próbę wyłudzenia kolejnego zwrotu z AP i dlatego to olali. Czego nie rozumiesz?
@Client:96810784 Nie rozróżniasz nawet z kim rozmawiasz i piszesz jakieś brednie. Weź się zlituj.
1. basiareda1 założyła spór a nie reklamację.
2. Nie składa ona niczego prewencyjnie. Pisałem ci już o tym, ale ty nie rozumiesz.
3. Nie rozumiem, jak można odpisywać ludziom nie czytając w ogóle co piszą. Z ludźmi też tak rozmawiasz na co dzień?
@Client:96810784 Nikt nie próbował wyłudzić pieniędzy, twoje urojenia zostaw dla siebie bo jesteś bezczelny.