anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odebrana przesyłka w powiadomieniu Allegro widnieje cały czas jako nieodebrana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Matti8724
#8 Zapaleniec#

Witam

Odebrany produkt ciągle widnieje w powiadomieniu jako nieodebrany z kodem QR do paczkomatu.

Został już dawno wyciągnięty jak to wyczyścić/skasować?

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
mdrogeria
#21 Demiurg#

ukryj zakup 😁

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie ukrywaj, jakbyś coś chcial zrobić albo nawet zwrócić to będziesz musiał prosić o odkrycie, taki komunikat to błąd systemu i się zdarza ale Tobie kupującemu nie przeszkadza.

oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

To fakt ukrycie nic by nie pomogło ponieważ komunikat jest pod tą ikoną dzwoneczka w powiadomieniu coś w stylu "Halo Twoja paczka czeka na odbiór" można to gdzieś zgłosić do allegro aby usunęli?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Możemy, zobaczymy co powiedzą: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Matti8724 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

(LUKSUSOWE ETUI DO SAMSUNG GALAXY S21 PLUS JAKOŚĆ) numer 11929966686

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Matti8724 a możesz podesłać jeszcze zrzut z tego powiadomienia? Według informacji w naszym systemie przesyłka jest odebrana. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20220914-182320_Allegro.jpgScreenshot_20220914-184915_Allegro.jpg

Tak jest odebrana natomiast na aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej allegro.pl wchodząc poprzez komputer cały czas jest w powiadomieniu do odbioru.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Matti8724 Cześć. 🙂 Zgłosiłam tę sytuację do weryfikacji. Do czasu wyjaśnienia powiadomienia możesz usuwać w wersji Allegro na przeglądarkę (kliknij w strzałkę, a następnie w "Usuń cały wątek"). 

Zrzut ekranu 2022-09-14 o 19.03.45.png

oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację 🙂 w takim razie czekam na rozwiązanie problemu. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Matti8724 Mam prośbę o napisanie wiadomości prywatnej na adres pomoc@inpost.pl z informacją, że paczka numer 676270657238400113107385 rzeczywiście została przez Ciebie odebrana.

Do weryfikacji będą potrzebne dane, za pomocą których odebrałeś paczkę, czyli kod odbioru i Twój numer telefonu. Opisz również proszę sytuację odbioru paczki (czy odebrałeś ją zdalnie za pomocą aplikacji InPost, na ekranie maszyny, przy pomocy konsultanta infolinii itp.)

Problem wynika z faktu, że nie otrzymaliśmy od InPost danych potrzebnych do potwierdzenia odebrania paczki. Z pewnością sprawa szybko się wyjaśni 🙂 Przepraszam Cię za utrudnienia. 

 

oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

Dobrze napiszę do Inpost. Otwierałem przesyłkę zdalnie z aplikacji Inpost, ale co ciekawe właśnie w aplikacji Inpost ten numer przesyłki mam już w archiwum i status widnieje "Odebrana" czyli tak jakby ten status nie dotarł do allegro. Napiszę zobaczę co odpowiedzą. Dziękuję.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Może nie usunąłeś po prostu powiadomienia.

W apce wszystko gra, ale w tel. wyświetla Ci nieusunięte powiadomienie.

oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

No właśnie problem w tym, że nie da się tego usunąć, nie ma takiej opcji no i to nie jest tylko na telefonie, ale również na stronie internetowej wchodząc z przeglądarki komputera.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

To nie pomogę. Mi przy ostatnim odbiorze dwóch paczek wisiało powiadomienie i też nie wiedziałem o co chodzi. Ale to na tel. Wszedłem w powiadomienia, klapnąłem usuń wszystkie i znikło.

oznacz moderatorów
Matti8724
#8 Zapaleniec#

Cześć

Faktycznie wczoraj zgłoszenie zostało przyjęte do Inpost, a dziś już rozwiązali problem. Dziękuję za poradę.

Pozdrawiam  

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Matti8724 Świetna wiadomość, bardzo Ci dziękuję za informację 🙂 

oznacz moderatorów