
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Odebrany produkt ciągle widnieje w powiadomieniu jako nieodebrany z kodem QR do paczkomatu.
Został już dawno wyciągnięty jak to wyczyścić/skasować?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ukryj zakup 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ukrywaj, jakbyś coś chcial zrobić albo nawet zwrócić to będziesz musiał prosić o odkrycie, taki komunikat to błąd systemu i się zdarza ale Tobie kupującemu nie przeszkadza.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To fakt ukrycie nic by nie pomogło ponieważ komunikat jest pod tą ikoną dzwoneczka w powiadomieniu coś w stylu "Halo Twoja paczka czeka na odbiór" można to gdzieś zgłosić do allegro aby usunęli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możemy, zobaczymy co powiedzą: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Matti8724 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
(LUKSUSOWE ETUI DO SAMSUNG GALAXY S21 PLUS JAKOŚĆ) numer 11929966686

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Matti8724 a możesz podesłać jeszcze zrzut z tego powiadomienia? Według informacji w naszym systemie przesyłka jest odebrana.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jest odebrana natomiast na aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej allegro.pl wchodząc poprzez komputer cały czas jest w powiadomieniu do odbioru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Matti8724 Cześć. 🙂 Zgłosiłam tę sytuację do weryfikacji. Do czasu wyjaśnienia powiadomienia możesz usuwać w wersji Allegro na przeglądarkę (kliknij w strzałkę, a następnie w "Usuń cały wątek").

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za informację 🙂 w takim razie czekam na rozwiązanie problemu. Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Matti8724 Mam prośbę o napisanie wiadomości prywatnej na adres pomoc@inpost.pl z informacją, że paczka numer 676270657238400113107385 rzeczywiście została przez Ciebie odebrana.
Do weryfikacji będą potrzebne dane, za pomocą których odebrałeś paczkę, czyli kod odbioru i Twój numer telefonu. Opisz również proszę sytuację odbioru paczki (czy odebrałeś ją zdalnie za pomocą aplikacji InPost, na ekranie maszyny, przy pomocy konsultanta infolinii itp.)
Problem wynika z faktu, że nie otrzymaliśmy od InPost danych potrzebnych do potwierdzenia odebrania paczki. Z pewnością sprawa szybko się wyjaśni 🙂 Przepraszam Cię za utrudnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze napiszę do Inpost. Otwierałem przesyłkę zdalnie z aplikacji Inpost, ale co ciekawe właśnie w aplikacji Inpost ten numer przesyłki mam już w archiwum i status widnieje "Odebrana" czyli tak jakby ten status nie dotarł do allegro. Napiszę zobaczę co odpowiedzą. Dziękuję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może nie usunąłeś po prostu powiadomienia.
W apce wszystko gra, ale w tel. wyświetla Ci nieusunięte powiadomienie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie problem w tym, że nie da się tego usunąć, nie ma takiej opcji no i to nie jest tylko na telefonie, ale również na stronie internetowej wchodząc z przeglądarki komputera.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie pomogę. Mi przy ostatnim odbiorze dwóch paczek wisiało powiadomienie i też nie wiedziałem o co chodzi. Ale to na tel. Wszedłem w powiadomienia, klapnąłem usuń wszystkie i znikło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć
Faktycznie wczoraj zgłoszenie zostało przyjęte do Inpost, a dziś już rozwiązali problem. Dziękuję za poradę.
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Matti8724 Świetna wiadomość, bardzo Ci dziękuję za informację 🙂