Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trzecia reklamacja odrzucona ale zaczynam podejrzewać że poprzednie dwie które były uznane zostały zrobione na częściach zamiennych lub regenerowanych i nie koniecznie w serwisie. Czy powinnam być o takim fakcie poinformowana? Jeżeli okaże się że tak było to czy mogę żądać zwrotu za całość?
Nie ciebie interesuje tylko czy towar po reklamacji działa to nie znaczy że nie zepsuje się znowu
@kozaczeknr1 Nie > to sprzedawca decyduje o sposobie naprawy > nie musi Ci opisywać procesu ani użytych części.
Opisywać nie musi, ale czy naprawa na używanych czy zamiennych częściach w ramach reklamacji jest zgodna z prawem? Przecież to obniża znacząco wartość przedmiotu i w dodatku jaką mam gwarancję że używana część się nie zepsuje?
Opisywać nie musi, ale czy naprawa na używanych czy zamiennych częściach w ramach reklamacji jest zgodna z prawem? Przecież to obniża znacząco wartość przedmiotu i w dodatku jaką mam gwarancję że używana część się nie zepsuje?
Nie może Ci odrzucać kolejnych reklamacji, masz prawo przy drugiej odstąpić od umowy zakup, a opiszesz coś więcej? a z pomocą Alelgro składałeś reklamację?
Tak, otworzyłam dyskusje, prosiłam o pomoc allegro które zaoferowało mi tylko zwrot za naprawe 470 z allegro protect i to jeszcze cena regenerowanego wyświetlacz, która zdeklarował sprzedawca jako dobrą cenę dla mnie ponieważ reklamacja była odrzucona. Dwie pierwsze reklamacje były w czasie trwania gwarancji, rok gwarancji się skończył ale 2 lata reklamacji nie minęły a wadą jest cały czas wyswietlacz
Czyli wcześniej reklamowałeś na gwarancji?
Tak
W przypadku reklamacji z tytułu niezgodności z umową, sprzedawca w razie uznania reklamacji ma doprowadzić produkt do zgodności z umową. Przy naprawie nie ma on obowiązku używania oryginalnych części, ani korzystać z autoryzowanych serwisów (ustawa wręcz nakłada obowiązek naprawy lub wymiany na sprzedawcę).
Jeżeli chcesz naprawę na oryginalnych częściach, to od tego jest gwarancja.
Dwie pierwsze reklamacje odbywały się jeszcze na gwarancji. Rok gwarancji się skończył ale 2lata na reklamacje nie minęły.
Więc teraz u sprzedającego?.
Reklamacje zawsze składałam u sprzedającego
Tu trochę wygląda że tamte to na gwarancji a ta dopiero jako pierwsza u sprzedającego!
Czyli mimo że telefon był już dwa razy naprawiony to teraz mam dopiero pierwsza reklamacje?! Za każdym razem otrzymalam kartkę "ekspertyza serwisowa (nazwa firmy sprzedającego)" z ich pieczątka i podpisem, innego dokumentu nie dostałam.
@kozaczeknr1 no skoro skladałeś reklamację gwarancyjną to tych może być nieograniczona ilość w trakcie trwania gwarancji, natomiast przy drugiej reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową możesz wnioskować o rabat lub odstąpienie od umowy. Sprzedawca może pośredniczyć między serwisem gwaranta a tobą w przekazaniu sprzętu na gwarancję.