anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa reklamacji

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Trzecia reklamacja odrzucona ale zaczynam podejrzewać że poprzednie dwie które były uznane zostały zrobione na częściach zamiennych lub regenerowanych i nie koniecznie w serwisie. Czy powinnam być o takim fakcie poinformowana? Jeżeli okaże się że tak było to czy mogę żądać zwrotu za całość? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

az1rael
#21 Demiurg#

Nie ciebie interesuje tylko czy towar po reklamacji działa to nie znaczy że nie zepsuje się znowu

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

 @kozaczeknr1 Nie > to sprzedawca decyduje o sposobie naprawy > nie musi Ci opisywać procesu ani użytych części.

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Opisywać nie musi, ale czy naprawa na używanych czy zamiennych częściach w ramach reklamacji jest zgodna z prawem? Przecież to obniża znacząco wartość przedmiotu i w dodatku jaką mam gwarancję że używana część się nie zepsuje? 

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Opisywać nie musi, ale czy naprawa na używanych czy zamiennych częściach w ramach reklamacji jest zgodna z prawem? Przecież to obniża znacząco wartość przedmiotu i w dodatku jaką mam gwarancję że używana część się nie zepsuje?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie może Ci odrzucać kolejnych reklamacji, masz prawo przy drugiej odstąpić od umowy zakup, a opiszesz coś więcej? a z pomocą Alelgro składałeś reklamację?

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Tak, otworzyłam dyskusje, prosiłam o pomoc allegro które zaoferowało mi tylko zwrot za naprawe 470 z allegro protect i to jeszcze cena regenerowanego wyświetlacz, która zdeklarował sprzedawca jako dobrą cenę dla mnie ponieważ reklamacja była odrzucona. Dwie pierwsze reklamacje były w czasie trwania gwarancji, rok gwarancji się skończył ale 2 lata reklamacji nie minęły a wadą jest cały czas wyswietlacz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli wcześniej reklamowałeś na gwarancji?

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Tak

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@kozaczeknr1

W przypadku reklamacji z tytułu niezgodności z umową, sprzedawca w razie uznania reklamacji ma doprowadzić produkt do zgodności z umową. Przy naprawie nie ma on obowiązku używania oryginalnych części, ani korzystać z autoryzowanych serwisów (ustawa wręcz nakłada obowiązek naprawy lub wymiany na sprzedawcę).

Jeżeli chcesz naprawę na oryginalnych częściach, to od tego jest gwarancja. 

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Dwie pierwsze reklamacje odbywały się jeszcze na gwarancji. Rok gwarancji się skończył ale 2lata na reklamacje nie minęły.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Więc teraz u sprzedającego?.

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Reklamacje zawsze składałam u sprzedającego

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tu trochę wygląda że tamte to na gwarancji a ta dopiero jako pierwsza u sprzedającego!

oznacz moderatorów

kozaczeknr1
#7 Wielbiciel#

Czyli mimo że telefon był już dwa razy naprawiony to teraz mam dopiero pierwsza reklamacje?! Za każdym razem otrzymalam kartkę "ekspertyza serwisowa (nazwa firmy sprzedającego)" z ich pieczątka i podpisem, innego dokumentu nie dostałam.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kozaczeknr1 no skoro skladałeś reklamację gwarancyjną to tych może być nieograniczona ilość w trakcie trwania gwarancji, natomiast przy drugiej reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową możesz wnioskować o rabat lub odstąpienie od umowy. Sprzedawca może pośredniczyć między serwisem gwaranta a tobą w przekazaniu sprzętu na gwarancję.

oznacz moderatorów