Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy ktoś już się spotkał z takim problemem i znalazł rozwiązanie?
Mianowicie, chcę dokonać przelewu środków korzystając z opcji Przelewy24 jak i PayU. Proces dokonania opłaty przebiega dobrze przekierowuje nas na stronę swojego banku gdzie sie loguję, zatwierdzam kwotę kodem aż przejdzie do finalnego zatwierdzenia, gdzie mamy komunikat w operacje PayPro "Operacja jest w toku. Kliknij w przycisk Dokończ lub poczekaj na automatyczne przekierowanie." Po przekierowaniu z automatu przelew jest odrzucany..
Sprawdziłem na koncie w banku i mam wiadomości, że przelew został odrzucony, zaś powodem jest "przekroczenie limitu transakcji" a same limity mam ustawione dużo wyższe wiec to niemożliwe.
Spotkał się ktoś już z takim problemem i wie jak to rozwiązać? Po czyjej stronie banku/serwisu przelewów jest jakiś błąd?
@pawlik_jav6 Cześć. Spróbuj zlecić przelewy z poziomu innej przeglądarki i po wyłączeniu wszystkich wtyczek. Daj znać, czy się udało 🙂
Zainstalowałem chrome (wcześniej Opera), i tutaj ciekawostka:
Wybieram swój bank i chcę się zalogować do banku gdzie od razu mnie odrzuca i nie mogę się nawet zalogować..
@pawlik_jav6 A podczas innych płatności w internecie bez problemu możesz zlecić przelew? Czy próbowałeś skorzystać z innego urządzenia?
Hmm na innym urządzeniu to samo..
Aczkolwiek żona dokonała opłaty, ma w innym banku konto i wszystko poszło sprawnie.
Czyli wina widocznie leży po stronie aplikacji mojego banku..
@pawlik_jav6 Spróbuj zaktualizować aplikację bankową, może to pomoże
Tylko chodzi mi o aplikację banku która jest powiązana z tymi przelewami czy jak to inaczej powiedzieć. Bo nie chodziło mi o jakąś na telefonie.
Gdyż opłaty robię przez przeglądarkę.
@ko_alka Hej, lekko odkopię temat, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Od nowego roku zauważyłem, że nie mogę zapłacić za żaden przedmiot z wykorzystaniem banku PKO BP. Wyświetla się opcja, że płatność jest obsługiwana przez Przelewy24 (notabene wiele razy z nich korzystałem w innych sklepach niż Allegro). Klikam normalnie zapłać, otwiera się strona, która wygląda zupełnie inaczej niż poprzednio (wcześniej w grudniu była opcja Płacę z iPKO, która zawsze działała), ale jest to zaszyfrowana strona banku z dopiskiem "Zgoda na inicjalizację przelewu krajowego", pieniądze są pobierane z konta, ale płatność nie dochodzi do skutku, wracam na Allegro i po około godzinie płatność zostaje odrzucona. Za 2-3 dni dostaje zwrot na konto, no ale za nic nie mogę teraz zapłacić. Nie zmieniałem nic w swojej aplikacji Allegro, problem jest zarówno tam jak i na PC w przeglądarce. Muszę używać innego banku - mBank, który jest obsługiwany przez PayU, tam płatność jest potwierdzona w 2-3 sekundy. Nie wiem dlaczego "Płacę z iPKO" zostało usunięte, ale ten nowy sposób nie działa. Nie ma też opcji w tym banku zmiany na PayU, który też zawsze działał.
@nat_notkwota jest pobierana z konta "od ręki", wiec dowiedziałem się, że to najpewniej problem z przekierowaniem na Allegro i nie mogą nic zrobić, bo nie ma żadnych błędów. Zgłaszałem też problem do pomocy technicznej na Allegro i po kontakcie z operatorem płatności dostałem tylko lakoniczną odpowiedź, że płatność została odrzucona, bez podania powodu. Po dwóch próbach i odrzuceniach, po prostu zapłaciłem z innego konta, ale dziwię się, że nie można płacić przez jeden z największych banków w PL. W grudniu było wszystko ok i zawsze płaciłem przez PayU, nie wiem dlaczego teraz w ogóle nie ma takiej opcji dla PKO BP. Coś musiało się zmienić na samym Allegro, konto mam od kilkunastu lat i nic nie zmieniałem w ustawieniach. Jak płaciłem w grudniu miałem opcję "Płacę z iPKO", a teraz na stronie banku, w wyświetla się tylko "Zaloguj się i skorzystaj z usługi - PayPro zyska możliwość zainicjowania płatności", nie ma zwykłego logowania, ani płacenia przez BLIK, a w grudniu była taka opcja.
Bardzo dużo klientów ma konto w PKO BP jak sam wspominasz w jednym z największych banków w Polsce, myślę że problem leży u ciebie, może w komputerze, przeglądarce, bo gdyby to był problem po stronie Allegro to takich wątków było by tu zatrzęsienie.
Zarówno w aplikacji Allegro jak i na różnych PC, obojętnie jaka przeglądarka, jest to samo od Nowego Roku. Nie ma opcji Płacę z iPKO, tak jakby Allegro zrezygnowało z PayU od stycznia. Co dziwne z innych sklepów korzystałem z Przelewy24 i nie było problemu, tylko płatności inicjowane przez Allegro mi odrzuca.
To zmień płatność w Allegro Finanse z PayU na przelewy24 i wówczas spróbuj, tam podczas finalizacji zakupu jest mało widoczna opcja zmiany operatora płatności.
W Allegro Finanse, mam tylko dwie opcje "Allegro Pay" i "Moje Ubezpieczenia" z których nie korzystam. Przelewy24 właśnie mi odrzuca, chętnie zmieniłbym na PayU.
mam taki sam problem z BNP Paribas i nie dotyczy tylko płatności z allegro, czasami przejdzie bez problemu , czasami dokonuję transakcji kilkakrotnie. A co mnie najbardziej zdziwiło to : transakcja odrzucona przekroczyłeś limit czasu, a na drugi dzień na koncie brak kilku stówek. Przeszły te odrzucone. I czekać kilka dni na zwrot. A jakby to były moje ostatnie pieniądze ? szybko znikają, szybko nie wracają