Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowałam zakup i nie otrzymałam pieniędzy. Sprzedawca radzi by odstąpić od umowy, ale nie wiem jak to zrobić. W formularzu nie pojawia się taka opcja.
@marzenka607 Anulowanie zakupu to odstąpienie od umowy. Sprzedawca nie może wymagać niczego więcej i musi oddać pieniądze. Jeśli nie odda, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy środki szybko odzyskasz.
taaa... nowy sposób zarobkowania .
Jak mam to rozumieć?
@marzenka607 To zamówienie rzeczywiście jest anulowane, a Sprzedający nie zlecił zwrotu dla Ciebie w naszym systemie, chociaż obowiązujący go termin już minął. Rozpocznij proszę tutaj dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny, aby odnieść się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić naszego pracownika o pomoc.
@xyz96 Sprzedawca nie może wymagać niczego więcej
konsument ma prawo złożyć w sposób jednoznaczny oświadczenie o odstąpieniu od umowy
w sposób dowolny zrozumiały dla sprzedawcy
i jak pisze @mdrogeria dlaczego takie anulacje występują bardzo często przy płaceniu monetami?
ale w tym przypadku czytając posta @marzenka607 do tego nie doszło
gdyż kupujący nie jest świadomy że w ten sposób odstąpił od umowy
@marzenka607 Czy chodzi o zamówienie nr f8c378db-610a-11ec-8d72-ffa87b831468? Płatność ma status "nieudana". Czy środki zostały pobrane z Twojego konta czy jedynie na nim zablokowane?
Chodzi o zamówienie : efbf50a1-4522-11ec-8b36-49af93b2880c. Na koncie bankowym widnieje że zapłacono 149,99 zł. W dodatku wykorzystałam 100 monet i ich nie mam zwróconych. Nie wiem co robić.
@marzenka607 Wiesz, co robić. Wyżej masz link do Dyskusji. Gdy ją otworzysz, sprzedawca odda pieniądze i wtedy monety wrócą do Twojej zakładki Kupony.