anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odstąpienie od umowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
marzenka607
#8 Zapaleniec#

Anulowałam zakup i nie otrzymałam pieniędzy. Sprzedawca radzi by odstąpić od umowy, ale nie wiem jak to zrobić. W formularzu nie pojawia się taka opcja. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@marzenka607 Anulowanie zakupu to odstąpienie od umowy. Sprzedawca nie może wymagać niczego więcej i musi oddać pieniądze. Jeśli nie odda, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy środki szybko odzyskasz. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

taaa... nowy sposób zarobkowania .

oznacz moderatorów
marzenka607
#8 Zapaleniec#

Jak mam to rozumieć? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marzenka607 To zamówienie rzeczywiście jest anulowane, a Sprzedający nie zlecił zwrotu dla Ciebie w naszym systemie, chociaż obowiązujący go termin już minął. Rozpocznij proszę tutaj dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny, aby odnieść się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić naszego pracownika o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@xyz96  Sprzedawca nie może wymagać niczego więcej

konsument ma prawo złożyć w sposób jednoznaczny oświadczenie o odstąpieniu od umowy

w sposób  dowolny zrozumiały dla sprzedawcy

 

i jak pisze @mdrogeria dlaczego takie anulacje występują bardzo często przy płaceniu monetami?

ale w tym przypadku czytając posta @marzenka607 do tego nie doszło

gdyż kupujący nie jest świadomy że w ten sposób odstąpił od umowy

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@marzenka607 Czy chodzi o zamówienie nr f8c378db-610a-11ec-8d72-ffa87b831468? Płatność ma status "nieudana". Czy środki zostały pobrane z Twojego konta czy jedynie na nim zablokowane?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
marzenka607
#8 Zapaleniec#

Chodzi o zamówienie : efbf50a1-4522-11ec-8b36-49af93b2880c. Na koncie bankowym  widnieje że zapłacono 149,99  zł. W dodatku wykorzystałam 100 monet i ich nie mam zwróconych. Nie wiem co robić.  

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@marzenka607 Wiesz, co robić. Wyżej masz link do Dyskusji. Gdy ją otworzysz, sprzedawca odda pieniądze i wtedy monety wrócą do Twojej zakładki Kupony. 

oznacz moderatorów