anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email.

durczyk1230
#1 Nowicjusz#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Na skrzynce mail nic nie ma zwrotu pieniędzy również. Co w takiej sytuacji zrobić ? Numer zamówienia c7c24d40-34da-11f0-a7d7-c91a48ca2d89

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @durczyk1230, widzę, że zwrot Twojej płatności ma status "W trakcie".

Czy otrzymałeś powiadomienie lub informacje, że zwrot został wysłany?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów