Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uczciwie zakupiłam opony do skutera od pana [edycja], SERWIS MOTOCYKLI, OCZYWISCIE PRZEZ ALLEGRO. ODESŁAŁAM PANU TEMU FELERNE USZKODZONE FABRYCZNIE DWIE OPONY ZA KWOTE 286 ZŁ +-. NA JEGO KOSZT. ZARZADAŁ RZEBYM PRZESŁAŁA FELGI. A ZE SA ALUMINIOWE,PODEJRZEWAŁAM A TERAZ JUZ WIEM NA PEWNO ZE BYŁO TO NIEUCZCIWE ZE STRONY TEGO PANA. PACZKA POSZŁA NA JEGO KOSZT ,UBEZPIECZONA, ODMÓWIŁ PRZYJECIA. POCZTA POINFORMOWAŁAMNIE ZE PRZESYŁKA PXO168853144 ZOSTAŁA ZWRÓCONA ,DNIA 30.10.24 O GODZ. 15,43. BARDZO PROSZE ALLEGRO O INTERWENCJE ,GDYZ DOMNIEMAM,ZE KONRAHENT JEST NIEUCZCIWY I NACIAGA LUDZI. NADMIENIAM,ZE KORZYSTAM TYLKO Z PRAWA ALLEGRO I CZUJE SIE OSZUKNA, PRZEZ TEGO PANA.....,,Kto ponosi koszty odesłania produktu
Zgodnie z prawem jako kupujący w większości przypadków ponosisz koszty odesłania produktu do sprzedającego. Na Allegro możesz skorzystać z darmowego zwrotu, gdy:
korzystasz z Allegro Smart!
kupujesz z dostawą Allegro One (Box, Punkt lub Kurier)
kupujesz z dostawą Allegro InPost.,,,..BARDZO PROSZE O POMOC! MARZENNA [edycja]
Reklamujesz to nie odsyłasz tylko udostępniasz do reklamacji jak to zakup od firmy, ale uszkodzone opony czy felgi?
zaRZadał? RZebym? ....
no ale do rzeczy: nie rozumiem: "A ZE SA ALUMINIOWE,PODEJRZEWAŁAM A TERAZ JUZ WIEM NA PEWNO ZE BYŁO TO NIEUCZCIWE ZE STRONY TEGO PANA" - co było nieuczciwe? to, że są aluminiowe? a jakie były w ofercie?
"BARDZO PROSZE ALLEGRO O INTERWENCJE ,GDYZ DOMNIEMAM,ZE KONRAHENT JEST NIEUCZCIWY" - zakładałaś już dyskusję i zawarłaś w niej reklamację i żądania?
Jeśli poniosłaś koszty odesłania w ramach reklamacji, to w dyskusji załącz też rachunek za transport zwrotny. Będzie mógł zwrócić środki za kuriera też.
@Client:34521537 widzę na Twoim koncie jeden zakup opon, o których wspominasz - jednak zakup widnieje jako nieopłacony i niezrealizowany. Czy składałaś zamówienie z tego konta, z którego piszesz oraz przez naszą stronę?
@Client:34521537 Jeżeli kupiłąś komplet opony z felgami to należało odesłać komplet, a nie same opony. Jeżeli to była reklamacja to sprzedający sprawdza słuszność reklamacji i jeśli przyzna ci rację zwraca koszt odesłania no i kwotę którą zapłaciłaś.
Jeżeli odesałaś tak sobie bo ci sie oponki nie spodobały to niestety koszt zwrotu pokrywa kupujący, chyba że kupujący odeśle przez Allegro z kodem zwrotu ze smartem.
Na razie napisałaś dużo i emocjonalnie ale nie wiadomo o co biega.