Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj dokonałam zakupów trzech przedmiotów tradycyjnym przelewem. Przeszłam wszystkie kroki transakcji po kolei (jak zawsze). Ale na koncie bankowym nie ma tej transakcji. Wcisnęłam "Kup ponownie" ,bo nie chciałam anulować. Sytuacja się powtórzyła. Czekałam pokoju godziny, brak wpłaty. Co można zrobić?
Tradycyjnym to płacisz np: na Poczcie a TY płaciłeś szybkim, tak można się domyśleć czy się mylę, ale jak nie pobrało środków z konta to nie opłaciłeś, poczekaj chwilę.
Faktycznie szybkim, ale po wykonaniu kolejnych kroków łącznie z logowaniem do swojego banku i potwierdzeniem transakcji zdrapka, w ogóle nie ubyło pieniędzy na koncie. Powtórzyłam transakcje anulując poprzednią I to samo.
Platnosc rozpoczętą I na tym koniec. Pierwszy raz mi się to
przydarzyło. I czekałam wiele godzin na sfinalizowanie ( sprawdzalam)
@mapet2 W takim wypadku sugeruję, abyś skontaktowała się ze swoim bankiem. Po naszej stronie wszystko działa prawidłowo.
Dziwna sprawa, a przed końcem jakiś komunikat się pojawia czy tylko nie pobiera z konta?
Tylko nie pobiera. Robiłam to wielokrotnie wcześniej, nic nie odbiegało od normy (ale może coś przeoczyłam?). Pójdę za radą pani moderatorki.