płatności - różnica między kwotą faktury a kwotą ściągniętą z karty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Pierwszy raz zadaję pytanie na forum. Jestem w Allegro już kilka lat i pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja jak opisana poniżej. Dokonałem zakupu, wykonałem płatność kartą, odebrałem towar, dostawca przysłał fakturę, towar przyszedł zgodny z zamówieniem i odpowiedniej jakości.
Bank w zestawieniu obciążeń z tytułu płatności kartą wykazuje kwotę o 12 zł większą niż ta, która jest na fakturze wystawionej przez dostawcę. Początkowo myślałem, że może to kwota za dostawę towaru, która nie została uwzględniona w fakturze od dostawcy, ale to nie to. W szczegółach zakupu mam kwotę za dostawę =0zł, ponieważ wartość faktury wyniosła więcej niż 300 zł. Mam problem, ponieważ księgowa w firmie nie chce przyjąć faktury z powodu tej różnicy. Napisałem do dostawcy z prośbą o wyjaśnienie. Dostawca twierdzi że z jego strony jest wszystko ok i pewnie ma rację. Dostawca napisał mi żebym wyjaśnił sprawę w banku (co zrobię) i żebym zwrócił się z prośbą o sprawdzenie tej transakcji bezpośrednio do Allegro.
1. Czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
2. Czy znacie Państwo jakiś mail do Allegro, gdzie można opisać i zgłosić tą sprawę i poprosić o jej wyjaśnienie?
Proszę o podpowiedzi - pozdrawiam serdecznie WN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie kupiłeś czegoś jednocześnie od kogoś innego na Allegro?
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bekazet_gdynia skonsultuję się z działem płatności i wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bekazet_gdynia dział płatności poprosił mnie o wskazanie, o jakie zamówienie chodzi. Proszę, daj znać. Będziemy dalej wyjaśniać tę sprawę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moim zdaniem to wygląda da na działanie banku, jakaś ukryta oplata.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam podobny temat, 20.11.2024 zakupiłam uszczelkę do okien za kwotę 113,87 w ofercie Smart z transportem za 0,00 zł, z konta zeszła mi kwota 234,77 niby płatność łączna lecz niestety tego dnia nie robiłam żadnych innych zakupów. Sprzedawca twierdzi, że dostał kwotę prawidłową a u mnie z konta firmowego zeszła większa kwota i nie mam jak tego rozliczyć na pełnej księgowości. proszę o pomoc. Gdzie mogę skierować się o pomoc w rozwiązaniu/ wyjasnieniu problemu i zwrotu pieniędzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@umisia1 Jeśli płatność łączna to musiał być jeszcze jakiś zakup razem z tą uszczelką.
Co widzisz w zakładce moje zakupy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@umisia1 Widzę, że płatność na kwotę 234,77 zł - dotyczy dwóch produktów (uszczelki oraz kremu głęboko nawilżającego). Oba produkty powinny być widoczne w zakładce Moje zakupy z datą 20 listopada. 😊
Moderatorka