Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wczoraj wieczorem chciałam kupić etui do telefonu+szkło, łączna kwota z dostawą to 16,69 zł , wszystko przebiegało sprawnie, jak zwykle aż do momentu zapłaty. wybrałam płatność Blikiem i po wpisaniu wygenerowanego kodu, płatność nie została dokonana.Ponowiłam więc płatność i nadal nic. Sprawdziłam w moich zakupach-nic nie kupiłam, na moją pocztę również nie przyszło żadne powiadomienie o zakupie, więc uznałam,że kupię jutro. Ku mojemu zdziwieniu rano przyszło powiadomienie z banku o pobraniu przez PayU 34,80 zł, gdzie do tej pory nie ma śladu po zakupie żadnych produktów. Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Pozdrawiam Małgorzata
@goha1603 Pewnie kupiłaś na Allegro Lokalnie, zobacz tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione Jeżeli masz zakup opłacony, a pieniądze pobrane z banku 2 razy, jedna z wpłat wróci na konto automatycznie po 3 dniach roboczych.
Niestety nie mam ani zakupu, ani pieniędzy. W lokalnych też sprawdzałam, ale dzięki za info
@goha1603, wczoraj dostrzegliśmy kilkuminutową awarię BLIK. Na koncie, z którego tu napisałaś, nie widzę tego zakupu. Czy dokonałaś go z innego konta?
No właśnie mam tylko jedno konto i na pewno nie kupowałam z innego , nie mam też potwierdzenia tego zakupu na poczcie, a kasa dwa razy pobrana
Hej, dziękuję Wam wszystkim za pomoc, okazało się właśnie ,że cała kwota wróciła na konto, więc sprawa się rozwiązała. Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam , Gośka
@goha1603 Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła 😉 Gdybyś miała jakieś pytania lub wątpliwości w przyszłości, pisz u nas śmiało. Pomożemy!