anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU pobrało pieniądze, a nie ma zakupu

Idź do rozwiązania
goha1603
#8 Zapaleniec#

Witam

Wczoraj wieczorem chciałam kupić etui do telefonu+szkło, łączna kwota z dostawą to 16,69 zł , wszystko przebiegało sprawnie, jak zwykle aż do momentu zapłaty. wybrałam płatność Blikiem i po wpisaniu wygenerowanego kodu, płatność nie została dokonana.Ponowiłam więc płatność i nadal nic. Sprawdziłam w moich zakupach-nic nie kupiłam, na moją pocztę również nie przyszło żadne powiadomienie o zakupie, więc uznałam,że kupię jutro. Ku mojemu zdziwieniu rano przyszło powiadomienie z banku o pobraniu przez PayU 34,80 zł, gdzie do tej pory nie ma śladu po zakupie żadnych produktów. Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy.

Pozdrawiam Małgorzata

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

@goha1603 Pewnie kupiłaś na Allegro Lokalnie, zobacz tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione Jeżeli masz zakup opłacony, a pieniądze pobrane z banku 2 razy, jedna z wpłat wróci na konto automatycznie po 3 dniach roboczych.

oznacz moderatorów
goha1603
#8 Zapaleniec#

Niestety nie mam ani zakupu, ani pieniędzy. W lokalnych też sprawdzałam, ale dzięki za info

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@goha1603, wczoraj dostrzegliśmy kilkuminutową awarię BLIK. Na koncie, z którego tu napisałaś, nie widzę tego zakupu. Czy dokonałaś go z innego konta?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
goha1603
#8 Zapaleniec#

No właśnie mam tylko jedno konto i na pewno nie kupowałam z innego , nie mam też potwierdzenia tego zakupu na poczcie, a kasa dwa razy pobrana

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@goha1603 Na koncie, z którego tutaj piszesz nie ma zakupu ani na Allegro, ani na Allegro Lokalnie. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację, dale napisz proszę tutaj do nas wiadomość i dołącz potwierdzenie z tej transkakcji z banku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
goha1603
#8 Zapaleniec#

Hej, dziękuję Wam wszystkim za pomoc, okazało się właśnie ,że cała kwota wróciła na konto, więc sprawa się rozwiązała. Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam , Gośka

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@goha1603 Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła 😉 Gdybyś miała jakieś pytania lub wątpliwości w przyszłości, pisz u nas śmiało. Pomożemy! 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów