anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pierwszy ONO_ORLEN i problem

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   no i co ?

c2561770-9d4d-11f0-bfdc-e1c1ca55bc8f

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria dobrze że zrezygnowałem ze smarta i mam spokój 😄 problemy to się dopiero zaczną 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@mdrogeria 

Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek z godzinkę temu wygenerowałem bez problemu etykietę zwykłego Orlena , zastanawia mnie tylko informacja dotycząca kuriera ł- One  ...przecież to nie ma związku ... jestem poza zasięgiem i nie mam włączonej tej usługi 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   czy coś się w temacie ruszyło ? Paczka czeka na etykietę ... klient pewnie też .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria a le przecież Ty jako sprzedawca odpowiadasz za nadanie, klienta nie interesuje że masz problemy z Allegro 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kostas11 jak znam życie i allegro to tej paczki nie nadam  ,trza będzie oddać kasę i nadstawić klatę , aaa... dawno już nega nie zerwałem , może pora .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria ogólnie widzę że to jest jakoś dziwnie zrobione, za dużo kurierów, za dużo powiązań, za dużo kombinacji z nadaniami w tym Allegro Delivery, to nie ma prawa poprawnie pracować przy tylu integracjach i zmianach numerów paczek, będą babole i problemy z nadawaniem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Obecnie mamy problemy techniczne. Pracujemy nad rozwiązaniem. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Klient pyta o ,,przewidywany,, czas zakończenia prac nad ,,problemem technicznym , czeka na telefon .... co mam odpowiedzieć ?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @mdrogeria. Niestety dokładny czas wdrożenia poprawki nie jest znany, ale zapewniam, że ciągle nad tym pracujemy. Bardzo Cię przepraszam za te utrudnienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MiMary chyba puszczę do klienta sms-a coby mi ucho nie zwiędło  ,rozumiem ,że te przesyłki będą automatycznie wykluczane z jakości ?

oznacz moderatorów