poczta polska zgubiła wysyłkę Klient żąda ode mnie zwrotu pieniędzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem z Kupującym. Poczta polska od 2 tygodni trzyma paczkę Klienta. Klient gnębi mnie wiadomościami, że mam mu zwrócić pieniądze. Ja wywiązałam się z umowy- wysłałam paczkę tego samego dnia kiedy dostałam zamówienie. W tej sytuacji nie mam ani przedmiotu ani odpowiedzi zwrotnej z reklamacją bo allegro nie odpowiada na zgłoszenie problemu (poczta polska również). @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ponieważ ja nie zawiniłam- nie mogę zwrócić Klientowi pieniędzy bez fizycznego zwrotu przedmiotu do mnie . czasem zdarzało się, że paczka zaginęła a nagle zostawała dostarczona - w takiej sytuacji zostanę i bez pieniędzy i bez paczki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen jeśli klient żąda zwrotu kasy, niech odstąpi od umowy, zgodnie z odstąpieniem kasę oddasz do 14 dni możesz się wstrzymać do zwrotu towaru 🙂 złóż reklamację i czekaj na decyzję poczty 🙂 Masz rację klienci odbierają potem paczki i palą głupa i robią problemy z oddaniem, chodź do czasu wizyty dzielnicowego 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem jest taki, że już miałam raz taką sytuację, że zgodziłam się oddać pieniądze a okazało się, że paczka następnego dnia została dostarczona. Nie dało jej się anulować i to była moja nauczka- zostałam bez pieniędzy i bez paczki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen czy sprzedane jako firma? Czy osoba prywatna? PP paczka uznana za zaginioną po 30 dniach plus strajkują więc doręczenia lipne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłane pocztą polską - pocztex , etykietą generowana bezpośrednio z allegro. Sprzedaję jako firma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kc jeśli w umowie nie był zawarty termin wykonania usługi musisz wywiązać się z niej niezwłocznie ale nie później niż w 30dni wydać przedmiot zamówienia czyli odstąpić kupujący może 1 po doręczeniu paczki oraz po 30dniach wyznaczywszy ci termin nieprzekraczalny wydania towaru pod groźbą odstąpienia od umowy @WoodQueen co innego na to allegro ale z prawem nic ich mniemanie nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja póki co uważam,że z mojej strony wszystko dobrze zrobiłam. Towar wydałam - przewoźnik zawinił. Owszem wrócę Klientowi wpłatę ale kiedy przedmiot wróci lub gdy zostanie mi wypłacone odszkodowanie. Póki co usilnie proszę allegro,żeby w końcu włączyło się w dyskusje z Kupującym lub odpowiedziało na reklamacje @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen kasę spokojnie możesz zwrócić jak Przewoźnik uzna przesyłkę za zaginioną , jeśli tak się stanie odszkodowanie masz w kieszeniu , Poczta gra fair w rakich przypadkach .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam sytuację,że zwróciłam pieniądze a na drugi dzień paczka została doręczona klientowi. Zostałam bez pieniędzy i bez paczki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen w takim przypadku możesz zgłosić przywłaszczenie na policji wzywając wcześniej kupującego do oddania towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen Mogę poprosić odpowiedni zespół o wypowiedź w dyskusji, ale nie podałaś do tej pory żadnego numeru zamówienia czy ID dyskusji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nr zamówienia 51b59860-11d0-11ef-af93-59a9fd82660b
Nie wiem jak sprawdzic ID dyskusji- nie widzę tego numeru z pozycji telefonu (android)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WoodQueen Dziękuję, numer zamówienia wystarczy. Poprosiłam odpowiedni zespół o wypowiedź w dyskusji.