anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podałem zły numer telefonu przy zamówieniu do paczkomatu

Idź do rozwiązania
Client:78717205
#7 Wielbiciel#

Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email? 

oznacz moderatorów
88 ODPOWIEDZI 88
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@uEdka Ja dostałam przesyłkę z błędnie podanym numerem telefonu - błąd popełnił sprzedawca. Nie stanowiło to żadnego problemu, bo kod odbioru dostałam na maila (wówczas nie korzystałam jeszcze z aplikacji) i do komputerka skrytki wklepałam błędny numer plus kod odbioru i po sprawie.

Tak samo można przecież uczynić w przypadku multiskrytki, tymczasem, jak się dopiero co dowiedziałam InPost tłumaczy się względami bezpieczeństwa, że nie podaje kodu odbioru do multiskrytki na maila, co jest moim zdaniem totalną ściemą, bo nie każdy ma aplikację, bądź też smartfona lub mieszka w regionie o słabym zasięgu. 

O bezpieczeństwo swojego smartfona muszę się sama zatroszczyć i InPost mnie w tym nie wyręczy.

Wiola
oznacz moderatorów
uEdka
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Multiskrytka jest kompletnym niewypałem, więcej z nią problemów niż korzyści. Jest to rozwiązanie wygodne dla Inpostu, a nie dla klientów. 🙂

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@uEdka  Ja raz odbierałam paczki z multiskrytki z pomocą aplikacji, więc nie miałam problemu. Sądziłam, że to dobre rozwiązanie, bo oszczędza skrytki dla innych, a ja miałam dwie paczki w jednej skrytce i nie musiałam dwukrotnie otwierać skrytek.

Problemem jest podejście InPost do rzeczy. Tak samo, jak wysyłają kod odbioru na maila do skrytek z jedną paczką, tak samo mogliby wysyłać kod odbioru na maila do multiskrytek.

Fakt, że tego nie robią generuje problem z błędnym numerem telefonu. Gdyby klient otrzymał ten błędny numer i kod odbioru, wystarczyłoby jedynie "wklepać" ten numer i kod odbioru na klawiaturze paczkomatu i po kłopocie, bo z pewnością nie ma to nic do czynienia z bezpieczeństwem.

Wiola
oznacz moderatorów
uEdka
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 niestety, ale monopoliści wszystko mają w nosie. Robią tak, jak jest im wygodnie. 🙂

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@uEdka Czy to wygoda? Nie sądzę. Czasami ktoś sobie coś wbije do głowy i merytoryczne argumenty doń nie docierają, a szkoda, bo żyją przecież dzięki Wam sprzedawcom i Nam kupującym 😒

Wiola
oznacz moderatorów
aragil
#15 Entuzjasta#

xyz96 "No tak, czyli teraz sprzedawcy wyślą Ci paczki ponownie na swój koszt lub możesz domagać się zwrotu wpłaty."

😄😄😄

Czy jest jakaż granica przyzwoitości której nie dasz rady przekroczyć?

oznacz moderatorów
Daniel_ln5
#1 Nowicjusz#

I ja mam taką sytuację, dwie paczki w muliskrytce👎 a nr telefonu podany błędnie....znaczy po zakupach off.Zmieniłem operatora i nie wiedziałem,że stary numer tak szybko zostanie wyłączony..I teraz pisanie mejli/telefony do dwóch firm aby wykonali dyspozycję zmiany numeru telefonu.Jedna firma to zrobiła,a druga nie...no i jeszcze trzecia paczka będzie jutro z paczkomacie,mam nadzieję że na email przyjdzie kod odbioru.😀

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Daniel_ln5 "Zmieniłem operatora i nie wiedziałem,że stary numer tak szybko zostanie wyłączony" - to już nie te czasy, gdy po wyłączeniu nr jeszcze jakieś pół roku leżał odłogiem. Obecnie, z powodu wyczerpania puli nr-ów, po bodajże góra miesiącu nr z powrotem trafia do obiegu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Client:97638319
#2 Obserwator#

zawsze kopia dochodzi na email, prawda?

oznacz moderatorów