anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podałem zły numer telefonu przy zamówieniu do paczkomatu

Idź do rozwiązania
Client:78717205
#7 Wielbiciel#

Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email? 

oznacz moderatorów
88 ODPOWIEDZI 88
Kaliope_Brzeg
#19 Nestor#

@maxr01  Może jednak przeczytaj cały wątek 😂  Komentujesz jakieś starocie sprzed roku a w ogóle nie w tym rzecz.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Client:79340069
#7 Wielbiciel#

A mam pytanie, jak mam zainstalowaną aplikację, ale podczas wysłania danych do sprzedającego, przez przypadek podałam błędny nr tel (1 cyfra inna) to dostanę powiadomienie na aplikację? Czy ona też jest zależna od prawidłowego nr tel ?

oznacz moderatorów
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@Client:79340069 nie, powiadomienie w aplikacji jest niezależne od podanego numeru - powinnaś je otrzymać.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@msniezek Na jakiej podstawie tak uważasz, skoro etykieta do przesyłki zostanie wygenerowana z błędnym nr-em telefonu (a z apką jest powiązany tylko nr telefonu i to nie ten błędny)? Tym bardziej, że komunikat w apce informujący o nowej przesyłce ma postać "Pojawiła się nowa paczka zarejestrowana na Twój numer telefonu".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@Knowhere masz rację, choć w sumie autor pytania nie sprecyzował. Dzięki. @Client:79340069 jeżeli podałeś błędny numer telefonu, nie otrzymasz powiadomienia z apki Inpostu, natomiast powinieneś otrzymać je z apki Allegro.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Dostaniesz na maila ale pamiętaj że musisz przy odbiorze podać błędny nr telefonu ten co podałeś w zamówieniu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
arsonwalson
#7 Wielbiciel#

ja podałam błędny e mail to co mam zrobić?

 

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#19 Nestor#

@arsonwalson  A masz aplikację Inpostu w telefonie?

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:78717205  W moim przypadku, kiedy nie miałam jeszcze aplikacji InPost, sprzedający podał omyłkowo nie mój numer telefonu. Problemu nie było, bo kod odbioru dostałam mailem, a źle podany numer telefonu potrzebny był tylko do odbioru 🙂

Wiola
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:68814836  Skontaktuj się ze sprzedającym. Kiedy to ja kontaktowałam się z InPost, bo nie dostałam na maila kodu odbioru, niczego nie wskórałam.

Dopiero po interwencji sprzedającego sprawa ruszyła z kopyta i kod otrzymałam.

Wiola
oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Kontaktowalam się w ten sam dzień co przyszła paczka (piątek) ale do tej pory nic nie przyszło. Wydaje mi się że i tak już nic nie mogę zrobić bo za godzinę InPost odbiera paczkę i odsyła do nadawcy.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:78717205 Skoro przesyłka nadal leży w paczkomacie, to w niedzielę o tej porze są nikłe szanse na to, że zostanie z niego wyciągnięta przez kuriera.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

czyli jest szansa że paczka do jutra zostanie w paczkomacie?

oznacz moderatorów
Cott666
#10 Popularyzator#

@Client:68814836Jutro przed południem powinna jeszcze być w paczkomacie. Proszę z samego rana zadzwonić na infolinię Inpostu, ale koniecznie z tego samego numeru, który podała Pani sprzedającemu. Dadzą nowy kod odbioru. Telefon do nich 722 444 000

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
Cott666
#10 Popularyzator#

@Client:68814836Proszę napisać jak się sprawa zakończyła, bo jestem ciekawy.

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Oczywiście 😁

oznacz moderatorów
Cott666
#10 Popularyzator#

@Client:68814836Życzę pomyślności w sprawie.

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Dziękuję!

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

@Cott666 sprawa zakończyła się w ten sposób, że paczki zostaną odesłane do nadawców i dzownilam do InPostu i gdyby nie to że jeden z nadawców nie napisał dyspozycji to wyslaliby mi kod odbioru.

oznacz moderatorów