Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email?
na email też przychodzi - jeżeli podałeś prawidłowy 😉
@Client:78717205 Dokładnie tak jak napisała @megii_ss, kod odbioru dostałeś również w wiadomości mailowej.
@Client:78717205 @_HolaOla_ @megii_ss Od kilku miesięcy, bodajże od października ubiegłego roku Inpost już nie przesyła kodów smsem. Tylko email i aplikacja mobilna InPost .
@Kaliope_BrzegPrzysyła, wczoraj mi przysłali sms-em i mailowo.
@xyz96 Odkąd ogłosili że rezygnują z smsów ja nie dostałam ani razu . Ale może są jakieś wyjątki, nie mam pojęcia .
Przychodzi zawsze sms z kodem i adresem strony do kwadracika 🙂
Z tego co wiem, aplikacja i SMS-y są zamiennie. Innymi słowy SMS-y przychodzą tylko do tych, którzy nie mają aktywowanej aplikacji Inpost.
@msniezek O, to by wyjaśniało dlaczego ja ich nie dostaję. Mam aplikację i bardzo sobie chwalę. Już samo to, że nie trzeba dotykać ekranu paczkomatu może być w obliczu ostatnich wydarzeń zaletą 🙂
nie zawsze !, kupuje praktycznie tylko z opcją odbioru w paczkomacie bo mam do niego 120 metrów od domu 😉 i otrzymanie sms-a z kodem to loteria - raz przychodzą sms i email, raz tylko email a czasami tylko email i powiadomienie na aplikacje
@Kaliope_Brzegbzdury piszesz! Inpost przesyła w wiadomości SMS kod odbioru oraz link do QR code. Dodatkowo w e-mailu te same wiadomści.
Nie wprowadzj ludzi w błąd bo nie wypada.
Ja w e-mailu nie dostałam kodu odbioru ani kodu QR. I co w takim razie mam zrobić? Email podałam poprawny
@Client:68814836 Zajrzyj jeszcze do folderu ze spamem, może tam wpadła wiadomość. Jeśli nie to pisz do sprzedającego żeby skontaktował się z Inpostem,
pomoc@inpost.pl i podał poprawny telefon. Innej drogi nie ma .
Kontaktowałam się wczoraj, ale do dzisiaj mam czas żeby odebrać paczki a kontaktu z ich strony nie ma
@Client:68814836 Nic nie poradzisz. Jest weekend. Paczka do nich wróci i zastanowisz się co dalej 😊
@Client:68814836 Nadawca mógł coś pomieszać - pomylić się, ot, zwyczajna literówka i już będzie kłopot.
Poproś nadawcę o przesłanie Tobie potwierdzenia nadania, które sam otrzymał.
@Wioletta2701 a w jakim celu?😅
@Wioletta2701 wszelkie dane kupującego są automatycznie przekazywane do Menadżera Paczek. Sprzedający nie ma możliwości zrobić literówki, może ją zrobić kupujący w czasie wpisywania danych do wysyłki. 🙂
Kaliope_Brzeg jeśli masz aplikację sms-a nie otrzymasz . Ja aplikacji nie zainstalowałem i sms-y oraz e-mail.otrzymuję .
_HolaOla_ - to jest bardzo błędna odpowiedź. Wprowadzasz kupującą w błąd.
Nie przeczytałem wszystkich odpowiedzi, jest ich po prostu za dużo.
Jak kupująca miała na tel. zainstalowaną aplikację mobilną, lub miała zainstalowaną i ją usunęła - to nie dostanie kodu na e-mail. Taki to kwiateczek od InPost. I to w żadnym razie nie może być winą sprzedającego. Sprawa jest oczywista.
Kaliope_Brzeg - bzdury piszesz. Idzie info na e-mail i sms - jeśli się nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej. Jak jest zainstalowana - to wszelkie reklamacje odnośnie działania aplikacji (zgodnie z zaakceptowanym regulaminem aplikacji) należy zgłaszać do InPost. Instalacja aplikacji mobilnej nie jest wymagana do wykonania usługi, odbywa się na odpowiedzialność użytkownika.
msniezek - zgadza się, sms i wiadomość na e-mail. Jak jest aplikacja - to na aplikację. Jak została usunięta - to wtedy są dopiero problemy, gdyż kupujący może nie otrzymać żadnej informacji.
W przypadku odbioru w paczkomacie - zawsze można podać wskazany nr tel. Gorzej , gdy ma się właśnie zainstalowaną aplikację. Wtedy kod odbioru przychodzi na wskazany nr tel.