anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podałem zły numer telefonu przy zamówieniu do paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:78717205
#7 Wielbiciel#

Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email? 

oznacz moderatorów
90 ODPOWIEDZI 90
megii_ss
#12 Orędownik#

na email też przychodzi - jeżeli podałeś prawidłowy 😉

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:78717205 Dokładnie tak jak napisała @megii_ss, kod odbioru dostałeś również w wiadomości mailowej. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:78717205 @_HolaOla_ @megii_ss  Od kilku miesięcy, bodajże od października ubiegłego roku Inpost już nie przesyła kodów smsem. Tylko email i aplikacja mobilna InPost .

_____________
Kama
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kaliope_BrzegPrzysyła, wczoraj mi przysłali sms-em i mailowo.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@xyz96  Odkąd ogłosili że rezygnują z smsów ja nie dostałam ani razu . Ale może są jakieś wyjątki, nie mam pojęcia . 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Przychodzi zawsze sms z kodem i adresem strony do kwadracika 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Z tego co wiem, aplikacja i SMS-y są zamiennie. Innymi słowy SMS-y przychodzą tylko do tych, którzy nie mają aktywowanej aplikacji Inpost.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@msniezek  O, to by wyjaśniało dlaczego ja ich nie dostaję. Mam aplikację i bardzo sobie chwalę.  Już samo to, że nie trzeba dotykać ekranu paczkomatu może być w obliczu ostatnich wydarzeń zaletą 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
megii_ss
#12 Orędownik#

nie zawsze !, kupuje praktycznie tylko z opcją odbioru w paczkomacie bo mam do niego 120 metrów od domu 😉 i otrzymanie sms-a z kodem to loteria - raz przychodzą sms i email, raz tylko email a czasami tylko email i powiadomienie na aplikacje 

oznacz moderatorów
marky_20
#9 Pomysłodawca#

@Kaliope_Brzegbzdury piszesz! Inpost przesyła w wiadomości SMS kod odbioru oraz link do QR code. Dodatkowo w e-mailu te same wiadomści. 

Nie wprowadzj ludzi w błąd bo nie wypada.

oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Ja w e-mailu nie dostałam kodu odbioru ani kodu QR. I co w takim razie mam zrobić? Email podałam poprawny

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:68814836  Zajrzyj jeszcze do folderu ze spamem, może tam wpadła wiadomość.  Jeśli nie to pisz do sprzedającego żeby skontaktował się z Inpostem,

pomoc@inpost.pl i podał poprawny telefon. Innej drogi nie ma .

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

Kontaktowałam się wczoraj, ale do dzisiaj mam czas żeby odebrać paczki a kontaktu z ich strony nie ma

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:68814836  Nic nie poradzisz. Jest weekend. Paczka do nich wróci i zastanowisz się co dalej 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:68814836  Nadawca mógł coś pomieszać - pomylić się, ot, zwyczajna literówka i już będzie kłopot.

Poproś nadawcę o przesłanie Tobie potwierdzenia nadania, które sam otrzymał. 

Wiola
oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

@Wioletta2701 a w jakim celu?😅

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Wioletta2701 wszelkie dane kupującego są automatycznie przekazywane do Menadżera Paczek. Sprzedający nie ma możliwości zrobić literówki, może ją zrobić kupujący w czasie wpisywania danych do wysyłki. 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaliope_Brzeg jeśli masz aplikację sms-a nie otrzymasz . Ja aplikacji nie zainstalowałem i sms-y oraz e-mail.otrzymuję .

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

- to jest bardzo błędna odpowiedź. Wprowadzasz kupującą w błąd.

Nie przeczytałem wszystkich odpowiedzi, jest ich po prostu za dużo.

Jak kupująca miała na tel. zainstalowaną aplikację mobilną, lub miała zainstalowaną i ją usunęła - to nie dostanie kodu na e-mail. Taki to kwiateczek od InPost. I to w żadnym razie nie może być winą sprzedającego. Sprawa jest oczywista.

Kaliope_Brzeg - bzdury piszesz. Idzie info na e-mail i sms - jeśli się nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej. Jak jest zainstalowana - to wszelkie reklamacje odnośnie działania aplikacji (zgodnie z zaakceptowanym regulaminem aplikacji) należy zgłaszać do InPost. Instalacja aplikacji mobilnej nie jest wymagana do wykonania usługi, odbywa się na odpowiedzialność użytkownika.

- zgadza się, sms i wiadomość na e-mail. Jak jest aplikacja - to na aplikację. Jak została usunięta - to wtedy są dopiero problemy, gdyż kupujący może nie otrzymać żadnej informacji.

W przypadku odbioru w paczkomacie - zawsze można podać wskazany nr tel. Gorzej , gdy ma się właśnie zainstalowaną aplikację. Wtedy kod odbioru przychodzi na wskazany nr tel.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów