Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem słuchawki w „okazyjnej” cenie. Sprzedający miał same pozytywy, ale od wczoraj negatywy wpadają. Zamiast słuchawek ludzie dostają kabel albo etui.
Paczka dziś będzie do odbioru, bo jest do wydania. Doradca Allegro włączył się do dyskusji i po odebraniu kazał uznać sprawę za załatwiona… Pacxke odebrać i nadać zwrot? Kliknąłem zwrot przesyłki.
A nie pomyslales ze ida swieta i sprzedajacy mial tyle zamowien ze pomylil listy przewozowe i paczki wyszly nie do tych klientow?
Pomylić kamerkę gopro z halogenem albo słuchawki z kablem?
Owszem jak się spakowało kilka zamówień a potem generuje listy przewozowe to nie problem pomylić skoro nie widac co jest w paczce to częsty przypadek na pakowniach
A sprzedający mimo logowania się 4 razy na Allegro nawet nie odpisał. Wysłać halogen to nie jest pomyłka. Kilkanaście lat tu jestem i nigdy nie miałem takiej syt.
nie wyglada jak pudełko ze słuchawkami …..
Etykieta wydrukowana na drukarce, nie jest spakowana w przylge, to nie było pakowane na żadnym magazynie czy pakowni. I tak dobrze ze etykieta się nie podarła, bo jest tylko przyklejona paskiem taśmy na górze i dole etykiety. Jak ktoś pakuje i potem drukuje etykiety to wpisuje pisakiem na paczkach login z Allegro. Na etykiecie jest mój login z Allegro. Jak ktoś dużo towaru mieli to drukuje etykiety w formie naklejki. Kolejna osoba wystawiła komentarz negatywny ze dostała lampkę za 29zl zamiast słuchawek. To nie jest przypadek ani błąd…..
"Uwaga o s z u s t. Za pierwszym razem dostałem jakiś plastik do sokowirówki zamiast słuchawek za 900 zł. Druga przesyłka zawierała pustą paczkę papierosów."
Z pewnością błąd na pakowni
@luck1985 Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.
Jasne, ale mamy środę i od poniedziałku sprzedający się nie kapnął ze pomylił zamówienia. Telefonu nie odbiera. Jakby takie coś było to by napisał/dzwonił, przeprosił i wysłał nowe paczki. A tu cisza i tylko negatywy dochodzą….
Uwierz mamy na sklepie po 300 paczek na dzień o błędzie w zamówieniu dowoadujemy się z dyskusji przez allegro
I odpisujesz czy milczysz 3 dni?
W dyskusji musze odpisac w 24h inaczej mi poleci sprzedaz lub zablokuja mi konto do sprzedazy dlatego kupujacy maja dyskusje coby sprzedawca 3 dni nie odpowiadal na rzeczy wazne
Witaj, @luck1985 .
Słusznie zrobiłeś wybierając zwrot przesyłki. Wrzuć tu link do aukcji, żeby było wiadomo na kogo uważać.
PS: To forum nazywa się "Dyskusje kupujących", ale odpowiadają tu wyłącznie sprzedawcy. I to raczej nie tacy, z którymi chciałbyś mieć do czynienia. Weź to pod uwagę oceniając odpowiedzi.
Grubo. Dziwne, że to konto nie jest zawieszone.
Allegro ma ciekawsze rzeczy do roboty niż blokowanie kont które mają 56,3% poleceń
@arkadius69 Pierwszy negatyw jest za zakup z 17 grudnia, więc wnioski do Allegro Protect posypią się dopiero po świętach. Do tego czasu dział bezpieczeństwa transakcji niczego podejrzanego nie zauważy. Sprytnie.
Odpisał- ten ktoś:
Przepraszamy za pomyłkę. W związku ze zwiększoną ilością zamówień związaną ze świetami oraz rozszerzeniem działalności sklepu musieliśmy zatrudnić pracowników do pomocy. Niestety etykiety zostały pomylone i produkty wysłane na błędne adresy. Prosimy o odesłanie nam towaru a my wyślemy Państwu zamówiony produkt
W negatywie ktos wspomnial ze za 2 razem dostał pustka paczkę po fajkach 🙂