Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pomóżcie. Klientka pomyliła zwracane przesyłki. Prosi aby nie odbierać. Czy mogę nie odebrać tego zwrotu? Czy ta przesyłka wróci do niej ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ważnym jest jaki przewoźnik. Ale przesyłka nie powinna wiecznie podróżować i rozsądniej będzie ją odebrać, a jeśli klientka zapłaci za dodatkową przesyłkę wysłać ponownie.
Uzupełnienie: co to za zwrot, kto jest nadawcą? To twoje nadanie przesyłki czy kupującej?
@SklepUAgatki Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja?
Dzięki. Załatwiłam sprawę z klientką
Jeśli to zwrot SMART to odbierz, bo Ciebie obciążą kosztem. Jeśli jej wysyłka własna to olej.