anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomylony zwrot

SklepUAgatki
#8 Zapaleniec#

Witam. Pomóżcie. Klientka pomyliła zwracane przesyłki. Prosi aby nie odbierać. Czy mogę nie odebrać tego zwrotu? Czy ta przesyłka wróci do niej ?  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

br.
#21 Demiurg#

Ważnym jest jaki przewoźnik. Ale przesyłka nie powinna wiecznie podróżować i rozsądniej będzie ją odebrać,  a  jeśli klientka zapłaci za dodatkową przesyłkę wysłać ponownie.

Uzupełnienie:  co to za zwrot, kto jest nadawcą?  To twoje  nadanie  przesyłki czy kupującej?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepUAgatki Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SklepUAgatki
#8 Zapaleniec#

Dzięki. Załatwiłam sprawę z klientką

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Jeśli to zwrot SMART to odbierz, bo Ciebie obciążą kosztem. Jeśli jej wysyłka własna to olej.

oznacz moderatorów