Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dokonałem dwóch zakupów i ponownie (nie liczę już który raz) nie mogę zapłacić przez mTranfer (zgłasza się tylko mBankAPI, a ta forma nalicza mi dodatkową prowizję. Sytuacja trwa od (z małymi wyjątkami) od ok. pół roku. O co tu chodzi???
@TornisterSzkolny Jeżeli używasz karty, to użyj jej też na allegro (wybierając metodę płatności kartą i wprowadzając jej dane). To bezpieczna metoda płatności i bezkosztowa.
Obecnie trwają testy płatności i mTransfer może być niedostępny.
@ko_alkaa kiedy testy się zakończą? Autor wątku słusznie zauważył - trwają jakoś od początku roku. Płatność kartą to nie jest to samo. Chcę korzystać z mTransferu lub mieć jasną informację, że został wyłączony.
@BAJKA-BB Nie mogę podać Ci dokładnej daty zakończenia testów, nie mogę też zapewnić Cię, że po zakończeniu eksperymentu mTransfer wróci.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ No właśnie! Ile to może trwać. Cały czas muszę anulować do k.r.y moje zakupy, bo znika mtransfer. Niedługo minie prawie rok. Czemu na innych platformach nie ma z tym problemu??! Zmuszacie może do funkcji pay czy jak? Ciągle trzeba się szarpać z finalizacją zakupu! Czy ktoś raczy sięgnąć do przełożonych i wyjaśnić rzetelnie o co tu chodzi?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dokładnie. Klienci chcą jasnej informacji. Proszę jej udzielić.
Cześć, @Jatpo. Eksperyment wciąż trwa i nie znamy dokładnej daty zakończenia testów.