Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Czy mogę prosić o sprawdzenie czy zwrot środków faktycznie został wykonany przez sprzedającego? Twierdzi że tak aczkolwie maila nie otrzymałam, podał mi ten numer: d8698e33-d4b5-11ef-bbb8-19c93d9abd12 sprzedający kręci od początku zakupu niestety
@Client:130894735 Zwrot został zlecony dzisiaj jest jeszcze procesowany.
dzięki! A ile może trwać przetwarzanie? Czy dopiero wtedy dostanę maila potwierdzającego od allegro?
@Client:130894735 przetwarzanie płatności może potrwać do 24 godzin, gdy zwrot zostanie zlecony prawidłowo to wyślemy wtedy maila z informacją o zwrocie pieniędzy.
24godz a to jakieś nowe wytyczne?
@LEW433 nie są to nowe wytyczne, jest to maksymalny czas w jakim może być przetwarzana płatność od momentu zlecenia przez sprzedającego do przekazania wpłaty do operatora płatności.
dzien dobry, nadal nie otrzymałam potwierdzającego maila:( czy mogę poprosić o zweryfikowanie statusu? I czy w ogóle podana powyżej referencja dotyczy zakupu 2babece0-d193-11ef-b98a-d7ab99e8a154?
@Client:130894735 zwrot wciąż jest w trakcie procesowania, ale z uwagi na to, że metodą płatności były raty, nie otrzymasz środków na swój rachunek bankowy. W takim przypadku pieniądze zostaną przekazane bezpośrednio na rachunek pożyczkodawcy powiązany z kredytem.
Dzięki! Dostalam automatyczną odpowiedź od allegro że zwrot środków niemożliwy na moje konto, rozumiem, że mogę podać sprzedającemu numer konta powiązany z ratami pay U?
@Client:130894735 nie musisz podawać sprzedającemu tego numeru, bo jeśli zrobi zwrot przez Allegro Finanse, otrzyma go przez system.
Hmm ale dostaję taką wiadomość od allegro:
@Client:130894735 na razie wstrzymaj się proszę, bo to jest informacja automatyczna. Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w Twojej dyskusji ze sprzedawcą, więc niebawem nasz pracownik zabierze tam głos.
@Client:130894735 zwrot przez nasz system został anulowany, więc w dyskusji podaj proszę dane do przelewu.
No tak ale czy mam podać numer konta przypisany do rat? Czy mój prywatny? Nie rozumiem procesu:) dlaczego zwrot został anulowany?
@Client:130894735 nasz pracownik wypowiedział się już w Waszej dyskusji i wskazał dane, na który teraz sprzedający powinien wykonać zwrot.
Hej, po wiadomości od allegro sprzedawca wysłał mi dzis nowy numer zwrotu, jednak nadal nie otrzymałam żadnego maila od allegro - domyślam się że po 24 h ponownie dostanę informację, że zwrot został anulowany. Czy jest to problem związany z moim kontem czy po.prostu sprzedawca inicjuje kolejne zwroty z pustego konta? Niecierpliwię się ponieważ sprzedawca oszukał mnie juz sprzedając wątpliwego pochodzenia telefon jako nowy.
Jak wysyła bezpośrednio to nie będzie maila o zwrocie od Alelgro.
Ale podaje mi numer zwrotu to chyba znaczy że robi przez allegro ?
Zobaczymy, oby!