Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłam dwa różne produkty poprzez "dodanie do koszyka". Towar do mnie dotarł, ale nie mogę ocenić sprzedającego bo pojawił się komunikat: ten zakup nie został opłacony. Proszę o pomoc.
@fijotka bardzo mi przykro, ale obecnie mamy awarię, która powoduje właśnie brak możliwości ocenienia zakupu. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosiłabym o podanie numeru zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Będzie to dla nas pomocne.
Bardzo dziękuję za pomoc, już pojawiła się możliwość oceny sprzedającego. Pozdrawiam
u mnie nadal nie można wystawiać i też mam info, że zakup nie został opłacony. dotyczy to kilku transakcji z zeszłego tygodnia, między innymi ten zakup 4a6a5010-10f4-11ee-9c62-2f4cfcc52ccb
@mikeza Pokaż proszę na zrzucie ekranu jak to widzisz.
dokładnie tak
dotyczy to kilku transakcji z przedziału czasu 22-25.06. wszystkie pomimo zapłacenia i nawet odebrania przesyłki nie mogą być ocenione, bo wyskakuje info, że zakup nie został opłacony.
Sytuacja wygląda tak jak na fotce poniżej. Zakup jest opłacony, a allegro uniemożliwia wystawienie oceny twierdząc, że nie został opłacony. O co w tym chodzi ?
@mikeza awarie mają
to nic nie wiem, coś świeżego ?
Wczoraj widziałam, że tłumaczyli to awarią. Ale posty o tym błędzie już chyba ciut wcześniej mi mignęły. Nie ma się co stresować, wszystko się sypie- standard allegro xD
@mikeza u mnie niby działa. może nasze moderatorki coś więcej powiedzą.
A próbowałeś tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/ocen-sprzedawce
właśnie sprawdzałem, i też się nie da. nie ma na liście tych zakupów, gdzie pokazują, że nie zostały opłacone itd.
@mikeza przykro mi, ale jak już inni wspomnieli obecnie mamy awarię, która polega właśnie na braku możliwości dodania komentarza do zakupu. Pracujemy nad rozwiązaniem.