Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od przedwczoraj nie mogę zapłacić kartą za żadne zakupy,ponieważ przy akceptacji płatności,i otrzymaniu od banku kodu 3D secure, PayU automatycznie przysyła wiadomość o treści: Uwaga! Potwierdzenie nie powiodło się. Transakcja nie zostanie zrealizowana. Kliknij powrót do sklepu.
Nie ma nawet możliwości wprowadzenia kodu 3D,bo od razu wyskakuje komunikat. Kupuje dużo,za duże kwoty,i do wtorku nie było problemów.
Kontaktowalam się z bankiem,ale od ich strony wszystko jest ok. Środki są,limity odpowiednio ustawione,kod 3D przychodzi z banku,a płatności nie można zrealizować.
Proszę o sugestie w czym może być problem?
Odkopuję. Mam dokładnie ten sam problem: "Błąd przy potwierdzeniu płatności w banku (3D Secure)" - zaczęło się gdy źle wpisałem kod. Teraz każda transakcja jest odrzucana. Zmiana przeglądarek nic nie daje.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Mam dokładnie ten sam problem. BOŚ Bank, poniższy błąd zaczął się pojawiać po wpisaniu kiedyś błędnego kodu. W banku twierdzą, że u nich wszystko jest ok. W innych sklepach internetowych mogę płacić, a na allegro się nie da. Oczywiście teraz 3DS nie jest w ogóle wysłany na telefon, komunikat pokazuje się od razu.
@DarkEuphoria Cześć. A czy potwierdzenie (3D secure) nie przychodzi na Twoją aplikację mobilną?
Nie przychodzi, ale nawet nie ma szans. Moment od zainicjowania transakcji do wyrzucenia błędu to dosłownie 1-2 sekundy. Nie ma w ogóle szansy, na to żeby przyszedł, ani tym bardziej okna, aby go wpisać.
@DarkEuphoria Dziękuję za odpowiedź. Widzę, że przed chwilą udało Ci się opłacić zamówienie. Czy zmieniłeś kartę, czy problem ustąpił?
Nie udało się opłacić zamówienia, mało tego poczekaliśmy, bo akurat kończyła się ważność starej karty. Bank przysłał nową z nową datą ważności i kodem CVV, po wpisaniu danych przy próbie zapłacenia dosłownie przed chwilą... jest dokładnie IDENTYCZNA sytuacja. Przechodzi do "wywoływania kodu" i po sekundzie wywala błąd kodu, bez możliwości jego wpisania. Kod również nie jest przysyłany przez bank, więc w ogóle nie jest inicjowany przez systemy. Czy nie blokujecie transakcji wewnętrznymi systemami zabezpieczeń?
Jednocześnie dodałam przed chwilą drugą kartę (innego członka rodziny), również z BOŚ Banku i kod został wywołany bez problemu a transakcja przeszła.
Problem jest ewidentnie z transakcjami związanymi z jedną kartą płatniczą (numer karty jest ten sam w przypadku tej transakcji, która nie wywołuje kodu). Więc wygląda to na wewnętrzne systemu zabezpieczeń antyfraudowych, czy można jakoś sprawdzić, czy karta nie wpadła u Was na jakieś blacklisty ?
U mnie pomogła zmiana przeglądarki z Brave na Operę, jednak od dawna używam Brave i nie było problemów, a podczas ostatniego zakupu odrzucało mi płatność z tego samego powodu, co powyżej. Kartę mam przypisaną do konta Allegro też już od dawna i wykonałam nią wcześniej wiele transakcji. Karta należy do banku Inteligo
U mnie nie pomogło ani czyszczenie cookies, ani zmiana przeglądarki, ani reinstalacje aplikacji, zarówno bankowej, jak i Allegro.
Problem pojawił się nagle. Opłaciłam kartą dwa zakupy, a przy trzecim nagle błąd i tak trzeci dzień.
Czy jest tutaj ktokolwiek, kto wie, jak rozwiązać ten problem? Jest tyle założonych takich tematów, a nigdzie konkretnej odpowiedzi.
@paulina-ewa-aga czy problem pojawił się dzisiaj? Czy możesz wysłać zrzut ekranu z komunikatem?
Od czwartku pojawił się ten problem. Bardzo nagle. Tego samego dnia, w ciągu kilku godzin, z tego samego telefonu, tą samą aplikacją, wszystko tak samo, robiłam trzy zakupy na Allegro kartą. Dwa bez problemu poszły, a trzeci już nie i do dzisiaj nie chce pójść od czwartku.
Dokładnie o godz. 18.51 poszła płatność za zakupy, o godz. 18.55 kolejna i co się stało, że nagle o godz 19.58 już ten błąd? Od czwartku próbuję na innym telefonie, po reinstalacjach, po kasowaniu.
Po potwierdzeniu zakupu z wybraną dostawą i płatnością karty wyskakuje napis:
"Czekamy na odpowiedź banku"
I coś w stylu, że bank może poprosić o autoryzację,
ale po tyn wyskakuje biała strona, na górze tylko napis "płatność"
(Tutaj nie da się screenu zrobić),
a po kilku minutach:
"Płatność się nie udała.
Błąd przy potwierdzeniu płatności (3D Secure)"
Innych metod płatności nie chcę, ponieważ za zakupy kartą zbieram punkty i sporo punktów stracę, płacąc inaczej.
A dodatkowo dzisiaj mam ostatni dzień na wykorzystanie kuponu przy zakupach w aplikacji, więc chcę kupować tylko w aplikacji.
@paulina-ewa-aga skonsultuję Twoją sprawę.
Zwróciłam się też do banku, bo w sumie nie wiadomo, po której stronie leży problem.
Na razie wiem tylko, że blikiem płatność poszła (dla mnie nietety nie rozwiązuje to problemu, bo tracę punkty bonusowe za płatność kartą). Do bliku wyskoczyło mi potwierdzenie płatności, które do karty nie wyskakuje.