Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od przedwczoraj nie mogę zapłacić kartą za żadne zakupy,ponieważ przy akceptacji płatności,i otrzymaniu od banku kodu 3D secure, PayU automatycznie przysyła wiadomość o treści: Uwaga! Potwierdzenie nie powiodło się. Transakcja nie zostanie zrealizowana. Kliknij powrót do sklepu.
Nie ma nawet możliwości wprowadzenia kodu 3D,bo od razu wyskakuje komunikat. Kupuje dużo,za duże kwoty,i do wtorku nie było problemów.
Kontaktowalam się z bankiem,ale od ich strony wszystko jest ok. Środki są,limity odpowiednio ustawione,kod 3D przychodzi z banku,a płatności nie można zrealizować.
Proszę o sugestie w czym może być problem?
Dodam,że u pierwszego Sprzedającego probowalam ponawiac płatność kilka razy,o różnych porach dnia,i zawsze to samo. Sądząc że to problem po stronie Sprzedającego,anulowałam zakupy. Ale u kolejnego Sprzedającego,pojawił się ten sam problem.
@pepenh Może masz limit, może karta jest podpięta nie do tego konta, zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
@pepenh Zacznij od wyczyszczenia lub zamiany przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, dokończ zakup wybierając inną metodę płatności, na przykłada przelew.
@pepenh, spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies lub zmienić przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, daj proszę znać, przekażę sprawę do odpowiedniego działu.
Cześć ponownie!
Zwróciłam się o pomoc bezpośrednio do Allegro. Sugestia do rozwiązania problemu,jak wspomnieliscie, wyczyszczenie plików i historii,aktualizacja przeglądarki,ponieważ zakupy opłacałam przez telefon. Zaległe zakupy oplaciłam bezproblemowo na komputerze stacjonarnym. A wczoraj również przez telefon.
😊 dziękuje wszystkim za pomoc! Pozdrawiam.
Witam
Odgrzebię temat, od jakiegoś czasu ta funkcja nie działa prawidłowo. #D Secure pojawia się na ekranie ale powiadomienie na telefon nie przychodzi. Przerywam płatność ponawiam i czasem za którymś razem uda się , że na telefonie pojawi się informacja o potwierdzeniu. Nie ma znaczenia czy robię to z telefonu czy PC więc pomysły z czyszczeniem są złe. To wina oprogramowania allegro lub City Banku. Tylko co robić dalej jak kilka lat działało bezproblemowo???
pozdr.
Z tego, co widzę to na 99% wina CitiBanku. Dotyczy zarówno kart debetowych do konta, jak i kart kredytowych.
Bank tłumaczy, że to dlatego, że sklep nie wysyła poprawnej informacji niezbędnej do procedowania transakcji z zabezpieczeniem 3DSecure. Problem ten jednak pojawia się nawet przy próbach procedowania płatności z innymi instytucjami finansowymi oraz dużymi sklepami.
Bank twierdzi, że jeśli inicjalna weryfikacja transakcji poprzez 3D Secure się powiedzie, to kolejne z tym samym podmiotem, mogą nie wymagać (przez jakiś czas? ) tego potwierdzenia.
Problemem jednak jest wzrastająca liczba tego typu przypadków.
Wyjaśnieniem może być sytuacja, jaką wczoraj miałem w oddziale Citibank we Wrocławskiej Magnolii.
Pojechałem z kilkoma sprawami jednak już na starcie, gdy powiedziałem, że mam problem z realizację transakacji online, szczególnie z Revolut nawet z karty debetowej, to natychmiastowo Pani stała się opryskliwa i dała do zrozumienia, że najlepiej jakbym zmienił bank. Na koniec zdradziła chyba prawdopodobną przyczynę takie sytuacji, bo dodała, że tak ich bank idzie na sprzedaż.
Zachowanie godne pożałowania.
Koniec końców nic nie załatwiłem i wyszedłem tylko zdenerwowany.
Dziękuję za informację. Sprawa przegrana , tak myślałem.
Obecnie to nawet w Allegro nie zapłacisz używając karty kredytowej CitiBank. Ciągle ten sam błąd.
I oni oczywiście cały czas twierdzą, że to wina sklepu, w co absolutnie nie uwierzę w przypadku Allegro.
Niestety mam ten sam problem z kartą w PeKaO, nie przechodzi płatność na allegro. Próbowałem wszystkiego z mojej strony (różne komputery, przeglądarki, czyszczenie) i nic. Bank twierdzi że nawet nie widzi próby płatności. Jakieś pomysły ?
Tak, nie kupować 🙂
@Piotr_M_2010 Cześć. Na Twoim koncie jest jedno nieopłacone zamówienie z 30.01.2022 r. (19e593f0-81c1-11ec-8bd4-6d91a966794e). Rozumiem, że tę płatność masz na myśli?
Możesz spróbować zapisać swoją kartę w ustawieniach konta i ponowić próbę opłacenia zamówienia. Jeśli już masz zapisaną kartę, to upewnij się, że podczas płatności wybierasz właściwą kartę.
Jeśli znów pojawi się problem, to daj proszę znać.
Cześć @ko_alka!
Mam podobny problem - kiedy dodaję kartę do konta, podaję jej numer, datę i cvv.
Wyświetla się informacja że kartę dodano i że podczas pierwszej płatności będę poproszony o potwierdzenie smsem, albo aplikacją. Problem polega na tym, że to jest karta przedpłacona (City Bank) i nie mam do niej nic więcej (może z wyjątkiem pinu).
Kiedy dochodzi do płatności zostaję zapytany o cvv, po czym następuje weryfikacja i mam zakupy w statusie "Płatność nieudana"... Oczywiście kod podaję właściwy.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam,
Marcin
@nickson W przypadku kart przedpłaconych nie powinno być problemów pod warunkiem, że karta ma szesnastocyfrowy numer, nieprzekroczoną datę ważności i CVV. Jeśli jednak nie otrzymujesz SMS-a, nie będziemy w stanie pomóc. Zalecam kontakt z bankiem w tej sprawie.
Witam,
mam podobny problem, mianowicie stworzyłem kilka stanowisk pracy - nowe komputery, gdy chce dokonać płatności na tych komputerach pojawia się komunikat |Problem z akceptacja płatności kodem 3D secure| nie otrzymałem nawet kodu od Banku.
Na starych komputerach płatność jest dokonywana bez problemu w czym może tkwić problem ??
Witam, mam to samo z secure 3D (Błąd przy potwierdzeniu płatności w banku (3D Secure)), bank - BOS BANK twierdzi ze nie mam żadnej blokady, korzystałem z różnych przeglądarek i na różnych komputerach i telefonie i dalej to samo. Problem zaczął się kiedy źle wpisałem kod secure 3D z telefonu. POMOCY. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
nie ma żadnego nr transakcji