anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z akceptacja płatności kodem 3D secure.

pepenh
#8 Zapaleniec#

Witam. Od przedwczoraj nie mogę zapłacić kartą za żadne zakupy,ponieważ przy akceptacji płatności,i otrzymaniu od banku kodu 3D secure, PayU automatycznie przysyła wiadomość o treści: Uwaga! Potwierdzenie nie powiodło się. Transakcja nie zostanie zrealizowana. Kliknij powrót do sklepu. 

Nie ma nawet możliwości wprowadzenia kodu 3D,bo od razu wyskakuje komunikat. Kupuje dużo,za duże kwoty,i do wtorku nie było problemów. 

Kontaktowalam się z bankiem,ale od ich strony wszystko jest ok. Środki są,limity odpowiednio ustawione,kod 3D przychodzi z banku,a płatności nie można zrealizować.  

Proszę o sugestie w czym może być problem?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

krzychu.007
#7 Wielbiciel#

Odkopuję. Mam dokładnie ten sam problem: "Błąd przy potwierdzeniu płatności w banku (3D Secure)" - zaczęło się gdy źle wpisałem kod. Teraz każda transakcja jest odrzucana. Zmiana przeglądarek nic nie daje.

oznacz moderatorów

DarkEuphoria
#7 Wielbiciel#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Mam dokładnie ten sam problem. BOŚ Bank, poniższy błąd zaczął się pojawiać po wpisaniu kiedyś błędnego kodu. W banku twierdzą, że u nich wszystko jest ok. W innych sklepach internetowych mogę płacić, a na allegro się nie da. Oczywiście teraz 3DS nie jest w ogóle wysłany na telefon, komunikat pokazuje się od razu.

 

transakcja.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DarkEuphoria Cześć. A czy potwierdzenie (3D secure) nie przychodzi na Twoją aplikację mobilną? 

oznacz moderatorów

DarkEuphoria
#7 Wielbiciel#

Nie przychodzi, ale nawet nie ma szans. Moment od zainicjowania transakcji do wyrzucenia błędu to dosłownie 1-2 sekundy. Nie ma w ogóle szansy, na to żeby przyszedł, ani tym bardziej okna, aby go wpisać. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DarkEuphoria Dziękuję za odpowiedź. Widzę, że przed chwilą udało Ci się opłacić zamówienie. Czy zmieniłeś kartę, czy problem ustąpił? 

oznacz moderatorów

DarkEuphoria
#7 Wielbiciel#

Nie udało się opłacić zamówienia, mało tego poczekaliśmy, bo akurat kończyła się ważność starej karty. Bank przysłał nową z nową datą ważności i kodem CVV, po wpisaniu danych przy próbie zapłacenia dosłownie przed chwilą... jest dokładnie IDENTYCZNA sytuacja. Przechodzi do "wywoływania kodu" i po sekundzie wywala błąd kodu, bez możliwości jego wpisania. Kod również nie jest przysyłany przez bank, więc w ogóle nie jest inicjowany przez systemy.  Czy nie blokujecie transakcji wewnętrznymi systemami zabezpieczeń? 

oznacz moderatorów

DarkEuphoria
#7 Wielbiciel#

Jednocześnie dodałam przed chwilą drugą kartę (innego członka rodziny), również z BOŚ Banku i kod został wywołany bez problemu a transakcja przeszła. 
Problem jest ewidentnie z transakcjami związanymi z jedną kartą płatniczą (numer karty jest ten sam w przypadku tej transakcji, która nie wywołuje kodu). Więc wygląda to na wewnętrzne systemu zabezpieczeń antyfraudowych, czy można jakoś sprawdzić, czy karta nie wpadła u Was na jakieś blacklisty ?

oznacz moderatorów