Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj wieczorem nie mozna nic kupic przez apke. Wchodzac w koszyku fo opcji zamowienia wyrzuca blad o polaczeniu z internetem. Nie wiem czy to problem tylko u mnie ale problem jest na wifi, na transmisji danych i po restarcie telefonu nadal jest.
Hej Mam ten sam problem od wczoraj wieczorem
Mam nadzieje, ze ktos z adminow to zobaczy bo koszyk czeka 😄
@Bemben133 @Client:81158949 Czy macie zaktualizowaną aplikację do najnowszej dostępnej wersji? Możecie przesłać filmiki lub zrzuty ekranu z widokiem opisanego problemu?
Tak, aplikacja jest w najnowszej wersji.
Wlaczylem nagrywanie ekranu wchodze i zdziwko, problem minal 😄 a byl od wczoraj wieczorem, wersja aktualna z 17.11
Dziękujemy za informację @Bemben133, @Client:81158949, czy problem wciąż u Ciebie występuje?