anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z finalizacją zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:86274737
#1 Nowicjusz#

Screenshot_20241015_181749_pl.allegro.jpg

witam serdecznie,

Proszę o podpowiedź w rozwiązaniu problemu. Gdy klikam w swoim koszyku "kup teraz" to pojawia mi się komunikat jak na załączonym zrzucie ekranu. Tak samo jest jak klikam "zapłać później" I tak już od dwóch dni. Czy ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać? 

Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:86274737 A co jest na obrazku, my go nie widzimy, opisz.

oznacz moderatorów
Client:86274737
#1 Nowicjusz#

Przepraszam u mnie był widoczny zrzut ekranu. Jest na nim komunikat:

Ups! Mamy problem

Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę. Koniec cytatu. 

I jest taki ekran telewizora z obrazem kontrolnym oraz opcja "odśwież". 

Tylko że tak jest niezmiennie od dwóch dni 🤔😒

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A czyściłeś przeglądarkę,

oznacz moderatorów
Client:86274737
#1 Nowicjusz#

Korzystam z aplikacji allegro w telefonie więc nie wiem co mam wyczyścić... 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86274737 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:86274737
#1 Nowicjusz#

Dziękuję pomogło 😁👍

oznacz moderatorów
Client:86274737
#1 Nowicjusz#

Korzystam z aplikacji allegro w telefonie więc nie bardzo wiem co wyczyścić... 

oznacz moderatorów